اخبار داغ

مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی خبر داد

افزایش 51 درصدی زائران حج تمتع/ در ماه مبارک رمضان اعزام به عتبات عالیات نداریم/ "طرح ابرار" طرح ارزان قیمت اعزام به عتبات

افزایش 51 درصدی زائران حج تمتع/ در ماه مبارک رمضان اعزام به عتبات عالیات نداریم/ "طرح ابرار" طرح ارزان قیمت اعزام به عتبات
مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی از افزایش 51 درصدی کاروان‌های حج تمتع خراسان جنوبی نسبت به سال گذشته، خبر داد و گفت: نزدیک به 2 هزار و 700 زائر در غالب 19 کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل نوفرستی مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان، مردم خراسان جنوبی تمایل دارند در جلسات قرآنی شرکت و از برکات این ماه بزرگ استفاده کنند لذا استقبال از سفرهای عتبات عالیات بسیار کم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,
 
,
وی با بیان این‌که در ماه مبارک رمضان پروازهای هوایی به عتبات عالیات تعلیق و همچنین درخواست اعزام زمینی نداریم، افزود: به محض این‌که ماه مبارک رمضان به پایان می‌رسد از روز عید سعید فطر، اعزام کاروان‌های زمینی و هوایی آغاز می‌شود.
,
 
,
مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: "طرح ابرار" از طرح‌های ارزان‌قیمت اعزام به عتبات عالیات است و در صورتی که زائران تمایل داشته باشند در غالب این طرح اعزام شوند امکان آن وجود دارد.
,
 
,
نوفرستی علت اصلی ارزان قیمت بودن این طرح را درجه هتل‌هایی که زائران در شهرهای کربلا، نجف و کاظمین اسکان پیدا می‌کنند، بیان کرد و گفت: در خراسان جنوبی میزان استقبال مردم از سفرهای عتبات عالیات چشم‌گیر است لذا بخش اعظمی از هم استانی‌ها از این کاروان‌ها استقبال کرده‌اند.
,
 
,
وی با بیان این‌که قیمت اعزام‌های "طرح ابرار" تقریبا بین 200 هزار تومان تا 300 هزار تومان از سایر کاروان‌هاارزان‌تر است، افزود: در صورتی که زائران توان پرداخت هزینه سفر را به صورت یک‌جا نداشته باشند و در صورت تمایل می‌توانند از دفاتر و شرکت زیارتی مرکزی وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.
,
 
,
مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان این‌که "طرح ابرار" به صورت هوایی و زمینی انجام می‌شود، گفت: در این طرح غذا، برنامه‌های فرهنگی و زیارت زائران با سایر کاروان‌ها هیچ تفاوتی ندارد و این تفاوت قیمت فقط به درجه هتل اسکان زائر ربط دارد.
,
 
,
نوفرستی از افزایش 51 درصدی کاروان‌های حج تمتع خراسان جنوبی نسبت به سال گذشته، خبر داد و خاطرنشان کرد: نزدیک به 2 هزار و 700 زائر در غالب 19 کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.
,
 
,
وی آغاز پرواز زائران خراسان جنوبی را از فرودگاه بیرجند 20 مردادماه اعلام کرد و گفت: زائران سرزمین وحی حدودا از 20 تا 23 مرداد ماه اعزام می‌شوند و همچنین از 20 تا 24 شهریور ماه از این سفر معنوی باز خواهند گشت.
,
 
,
مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به این‌که زائران خراسان جنوبی مدینه بَعد هستند، گفت: دوره‌های آموزشی زائران خانه خدا شروع شده است و همچنین به دلیل این‌که با اسرار و معارف حج آشنا شوند، سلسه نشست‌های اسرار و معارف حج در شب‌های ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه