اخبار داغ

٢١ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد اسفراین چشم انتظار کمک های نقدی خیرین برای آزادی

٢١ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد اسفراین چشم انتظار کمک های نقدی خیرین برای آزادی
فرماندار اسفراین در جلسه هم اندیشی گلریزان شهرستان اسفراین گفت: ٢١ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد اسفراین چشم انتظار کمک های نقدی خیرین برای آزادی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سپهرآیین ، فرماندار شهرستان اسفراین در این جلسه ضمن خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اعضای حاضر در جلسه  در ماه پر خیر و برکت رمضان ،آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد را موجب کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی دانست و در این باره گفت: زندانیان جرائم غیرعمد افرادی هستند که به دلیل انجام دادن فعلی به صورت غیرعمد روانه زندان شده اند و قطعا در آن سوی قضیه خانواده های آنان نیز با مشکلات فروانی مواجه شده اند و در این راستا چنانچه قدمی در مسیر کمک به آزادی این قشر از زندان برداشته نشود قطعا باید شاهد گسترش آسیب های اجتماعی فراوانی در جامعه باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  , سپهرآیین , سپهرآیین , ، فرماندار شهرستان اسفراین در این جلسه ضمن خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اعضای حاضر در جلسه  در ماه پر خیر و برکت رمضان ،آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد را موجب کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی دانست و در این باره گفت: زندانیان جرائم غیرعمد افرادی هستند که به دلیل انجام دادن فعلی به صورت غیرعمد روانه زندان شده اند و قطعا در آن سوی قضیه خانواده های آنان نیز با مشکلات فروانی مواجه شده اند و در این راستا چنانچه قدمی در مسیر کمک به آزادی این قشر از زندان برداشته نشود قطعا باید شاهد گسترش آسیب های اجتماعی فراوانی در جامعه باشیم.,

وی افزود : اگر همه ما به بحث پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی توجه نکنیم و بی تفاوت باشیم و بموقع برای برای پیشگیری از آن ها تدبیری نیندیشیم؛ در واقع آسیب های اجتماعی همه ما را درگیر خواهد کرد.
مقام عالی دولت در شهرستان اسفراین خواستار توجه ویژه به بحث تبلیغات گسترده جهت برگزاری جشن گلریزان شد و گفت: موسسه های خیریه، سازمان های مردم نهاد و شخصیت هایی که مقبولیت خاصی در نزد آحاد مردم جامعه دارند باید پیش قدم شوند و  ستاد دیه می بایست نهایت استفاده را از این نفوذ و تاثیر پذیری در جهت کمک به زندانیان جرایم غیر عمد و خانواده های آنان که از اقشار آسیب پذیر جامعه نیز می باشند ببرد.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به برخی از سنت های ایام گذشته ، احادیث و آیات قرآنی  مبنی بر کمک به همنوع و دردمندان ادامه داد: متاسفانه بسیاری از این سنت ها از بین رفته و یا در گذر زمان به فراموشی سپرده شده است که جا دارد با همتی همگانی برای احیای مجدد این سنن خداپسند و عمل هرچه بیشتر به این احادیث و آیات قرآنی اقدام کنیم.
نوروزی با بیان اینکه باید کمک به نیازمندان و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد منحصر به ایام جشن گلریزان نشود تصریح کرد: در راستای استمرار آیین و سنت های خیر در جامعه بهتر است در طول سال نسبت به انجام کارهای خیر بیش از پیش اقدام کنیم.
بر اساس گفته وی، ٢١ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان چشم انتظار کمک های نقدی خیرین برای آزادی خود و بازگشت به آغوش خانواده خود هستند.
فرماندار در ادامه ضمن تقدیر از ستاد دیه خراسان شمالی بیان داشت: مردم و خیرین حامیان اصلی ستاد دیه می باشند و همه ساله با حضور سبز خود دلگرمی اعضای هیأت امنای و سایر برگزار کنندگان جشن گلریزان بوده اند.

,
,
,
,
,
,

سیدآبادی رئیس اداره زندان اسفراین  نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد دیه در سال جاری و سنوات گذشته، ابراز امیدواری کرد که امسال به مشابه سال های گذشته مسئولین و مردم در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.
وی افزود: آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد توسط خیرین و اقشار مختلف مردم در جشن گلریزان باعث شده علاوه بر شناخته شدن ماه رمضان به ماه رحمت و مغفرت الهی، این ماه عزیز به ماه آزادی زندانیان دربند نیز شناخته شود.
ایشان خاطر نشان کرد زندانیان جرایم غیر عمد با جرایمی مثل تصادف،حوادث کارگاهی،محکومیت های مالی و عدم پرداخت مهریه و نفقه در زندان به سر میبرند.

,
,
,

در پایان این جلسه پیشنهادت مطرح شده از سوی حاضرین در جلسه جهت برگزاری با شکوه جشن گلریزان صورت جلسه و به تصویب حاضرین رسید و مقرر گردید جشن گلریزان در اسفراین روز شنبه ١٢ خرداد ماه در محل سالن رخشی برگزار گردد.
مردم عزیز و خیرین محترم شهرستان می توانند کمک های مالیشان را از طریق شماره حساب های
٨٨٨٨٨ بانک تجارت،شماره حساب ٠١٠٥٥٧٠٧٦٢٠٠٠ بانک ملی،شماره کارت ٥٨٥٩٨٣٧٠٠٠٤٢٦١٨٥ بانک تجارت و یا با شماره گیری#٧٧٧٧*٧٨٠*و  انتخاب استان مورد نظر و همچنین تماس با شماره تلفن ٧٢٢٣٩١٩-٠٥٨٣ مربوط به دبیرخانه جشن گلریزان در این امر خداپسندانه مشارکت نمایند./انتهای پیام

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه