اخبار داغ

امام جمعه چناران:

خبری از بودجه زیارت در میقات‌الرضا نیست/ طرح انتقال پساب غرب مشهد به چناران اجرایی شود

خبری از بودجه زیارت در میقات‌الرضا نیست/ طرح انتقال پساب غرب مشهد به چناران اجرایی شود
امام جمعه چناران گفت: آب دشت چناران جهت مصرف شرب به مشهد منتقل می‌شود. قرار بود پساب این آب جهت مصارف کشاورزی به شهرستان برگردد که متاسفانه خبری از اجرای این طرح نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، حجت‌الاسلام مظفر تاجی، امام جمعه چناران در جلسه شورای اداری شهرستان چناران با اشاره به سالروز رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی رحمة الله علیه اظهار داشت: امام (ره) مردم را خوب شناخته بود و به آن‌ها باور و اعتماد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

وی ادامه داد: امام به احزاب و جریان‌ها و گروه‌ها اعتقاد و باور آنچنانی نداشت و بعد از توکل به خدا و اعتماد به قدرت الهی، به مردم اهمیت می‌دادند و می‌فرمودند اگر می‌خواهید به این مردم خدمت کنید و بمانید باید به اقیانوس ملت مسلمان ایران بپیوندید.

,

 

,

امام در مشکلات باید به مردم متوسل می‌شد

, امام در مشکلات باید به مردم متوسل می‌شد,

 

,

امام جمعه چناران خاطرنشان کرد: اگر با مردم صادقانه سخن گفته شود و صمیمانه برای آنها کار شود، حتماً در مراحل سخت، به یاری حکومت خواهند آمد. امام در مشکلات باید به مردم متوسل می‌شد و انقلاب با فداکاری ملت، موانع زیادی را پشت سر گذاشته است.

,

 

,

حجت‌الاسلام تاجی بابیان اینکه مسئولین باید با عملکرد و رفتارمان مردم را به اسلام و نظام اسلامی علاقمند کنند، گفت: امام به مردم در نقش می‌داد لذا مسئله انتخابات را مطرح کردند و می‌فرمودند ملت دولت‌هایی را انتخاب می‌کنند را باید پشتیبانی کنند.

,

 

,

اگر دولت خلاف کرد ملت باید به آن تودهنی بزند

, اگر دولت خلاف کرد ملت باید به آن تودهنی بزند,

 

,

وی ادامه داد: امام به مجموعه‌هایی که برخاسته از رأی مردم بودند، اهمیت زیادی می‌دادند و می‌گفتند اگر دولت خلاف کرد، ملت باید به آن تودهنی بزند لذا انتقاد به عملکرد دولت حق مردم است چون نظام و انقلاب مال مردم است. اگر ما امروز در رأس هرم مدیریتی در هر مجموعه قرار داریم به برکت خون شهدا است.

,

 

,

امام جمعه چناران افزود: از دیدگاه امام ما وظیفه‌ای جز خدمت کردن نداریم. پست و مقام، میزان نیست آنچه مهم است خدمت کردن است.

,

 

,

لزوم به‌کارگیری جوانان بیکار شهرستان در شهرک صنعتی

, لزوم به‌کارگیری جوانان بیکار شهرستان در شهرک صنعتی,

 

,

حجت‌الاسلام تاجی در ادامه تعامل و همدلی بین مسئولین شهرستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: چناران یک شهر صنعتی نامیده می‌شود لذا با توجه به موقعیت‌های زیادی که در این حوزه وجود دارد، انتظار می‌رود که نرخ بیکاری در شهرستان خیلی پایین‌تر از رقم فعلی باشد و از ظرفیت جوانان بیکار این شهرستان در شرکت‌های صنعتی که راه‌اندازی می‌شود استفاده گردد.

,

 

,

طرح انتقال پساب غرب مشهد به چناران اجرایی شود

, طرح انتقال پساب غرب مشهد به چناران اجرایی شود,

 

,

امام جمعه چناران عنوان کرد: چناران یکی از قطب‌های کشاورزی استان است. آب شهرستان چناران به مشهد منتقل می‌شود اما در قبال آن چیزی عاید مردم شهرستان نمی‌شود. قرار بود که پساب آب غرب مشهد برای کشاورزی به چناران برگردد اما متأسفانه هنوز به نتیجه نرسیده است.

,

 

,

خبری از بودجه زیارت در میقات‌الرضا نیست

, خبری از بودجه زیارت در میقات‌الرضا نیست,

 

,

 وی همچنین اظهار داشت: سالانه حدود ۲۰ الی ۲۵ میلیون زائر از شهرستان چناران عبور می‌کنند اما سؤال این است که بودجه زیارت برای شهرستان چناران تعلق گرفته است یا نه؟ درهرصورت اگر بودجه‌ای هم تخصیص پیدا کرده باشد، آثار آن دیده نمی‌شود و زیرساختی برای خدمت‌رسانی به زائرین در این شهرستان وجود ندارد.

,

 

,

امتداد قطار شهری مشهد - گلبهار به چناران

, امتداد قطار شهری مشهد - گلبهار به چناران,

 

,

 حجت‌الاسلام تاجی در خصوص قطار شهری گلبهار به چناران نیز گفت: مردم انتظار دارند که این پروژه عملاً شروع شود و مردم با چشم خودشان اجرای کار را ببینند.

,

 

,

استانداری به ساخت یادمان شهدای گمنام چناران کمک کند

, استانداری به ساخت یادمان شهدای گمنام چناران کمک کند,

 

,

 امام جمعه چناران ادامه داد: ما هرچه داریم از شهدا داریم. مردم چناران دو سال قبل میزبان دو شهید گمنام شدند و دوستان شورا و شهرداری جهت ساخت یادمان این شهدا پای‌کار آمدند اما انتظار داریم که استانداری هدیه‌ای را برای ساخت یادمان این دو شهید گمنام در نظر بگیرد چراکه با وجود این شهدا، پارک این شهر به یک مرکز معنوی و فرهنگی تبدیل شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه