اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس :

دستگیری ۲۰ نفر از سارقان شاخص در هرمزگان + تصاویر

دستگیری ۲۰ نفر از سارقان شاخص در هرمزگان + تصاویر
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از دستگیری ۲۰ نفر از سارقین شاخص در استان هرمزگان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از هرمز؛ سرهنگ محمد اسماعیل مشایخ، فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه از دستگیری ۲۰ نفر سارق در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: چهار نفر از این سارقان روانه زندان و ۱۶ نفر برای کسب اطلاعات بیشتر در اختیار مامورین پلیس قرار گرفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با بیان اینکه در این عملیات سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شده است، گفت: ارزش وسایل مسروقه ۵۰۰ میلیون تومان است که در این رابطه هشت نفر از مال خر ها نیز دستگیر شدند.

,

مشایخ عنوان کرد: ۵ نفر از این سارقان، لوازم داخل خودرو بوده که میانگین سنی آنها بین ۲۴ تا ۳۶ سال است و به ۸۰ فقره سرقت اعتراف کرده اند.
وی افزود: یکی از سارقان سابقه سرقت مسلحانه داشته و چهار فقره سرقت به عنف در پوشش مامورین انجام داده اند.
فرمانده انتظامی بندرعباس ادامه داد: یکی دیگر از سارقان زورگیر ۲۸ ساله بوده که به ۲۰ فقره سابقه سرقت به عنف، درگیری و چاقو کشی اعتراف کرده است.

,
,
,

مشایخ با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته سه درصد وقوع سرقت کاهش یافته است، تصریح کرد: ۱۸۹ درصد کشف پرونده های سرقت و ۱۰۰ درصد دستگیری سارقان افزایش یافته است.

,

وی با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی کشف کالای قاچاق، خاطرنشان کرد: سه درصد دستگیری معتادان پرخطر و چهار درصد دستگیری متهمان تحت تعقیب افزایش یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه