اخبار داغ

فرماندار گالیکش:

رانندگی جز مشاغل سخت است / حق طبیعی همه مردم است که از حقوق خود دفاع کنند

رانندگی جز مشاغل سخت است / حق طبیعی همه مردم است که از حقوق خود دفاع کنند
جلسه پیگیری مشکلات رانندگان حمل بار شهرستان گالیکش عصر دیروز به ریاست فرماندار و با حضور رؤسای اتحادیه‌ها و شرکت‌های حمل‌ونقل گالیکش در دفتر فرماندار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ حسن خسروی فرماندار گالیکش در این جلسه اظهار داشت: رانندگی جز مشاغل سخت است و ازاین‌جهت باید به آنان حق بدهیم که این سختی کار را در سایر قسمت‌ها در کشور لحاظ می‌کنند ولی برای رانندگان این سختی شرایط کار را در نظر نمی‌گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

nilkooh3007 1

, nilkooh3007 1,

خسروی تصریح کرد: یک سری از مشکلات رانندگان به‌صورت کشوری و ملی در حال پیگیری است. ازجمله نرخ کرایه و جلوگیری از تورم و برخی از موارد مربوط به مسائل و مشکلات مدیریتی است و بحث سیاست‌گذاری نیست بلکه اجرای قوانین است. فلذا باید کمک کنیم تا به نحو احسن بتوانیم موضوع را مدیریت نماییم.

,

وی افزود: حق طبیعی همه مردم است که از حقوق خود دفاع کنند ولی باید مواظب باشند که در دام دشمن نیفتند و آب در آسیاب دشمن نریزند.

,

فرماندار گالیکش خاطرنشان کرد: کشور ما کشوری خاص است. اگر در یک کشور اروپایی اعتصاب صورت بگیرد، در این خصوص تصمیم می‌گیرند و کسی به رانندگان کاری ندارد، ولی در کشور ما زمانی که رانندگان تجمع می‌کنند و قصد دارند صحبت نمایند، آمریکا، اسرائیل و عربستان صعودی حامیان آن‌ها می‌شوند و با ایادی که دارند به مشکلات دامن می‌زنند.

,

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری اظهار کرد: مسائل امنیتی تنها انتظامی، سپاه و اداره اطلاعات نیست، بلکه همه ما در مقابل مسائلی که در کشور اتفاق می‌افتد به یک اندازه مسئول هستیم و باید به این مسئولیت توجه کنیم.

,

خسروی ضمن تأکید بر اولویت محصولات کشاورزی نسبت به کارخانه سیمان در این فصل، خطاب به اتحادیه‌ها گفت: فعالیت‌ها در چارچوب برنامه‌هایی که دستگاه‌ها و سازمان حمل‌ونقل اعلام کرده، باشد و از بحث غیربومی پرهیز شود. این کشور متعلق به همه است.

,

شایان‌ذکر است در این جلسه رؤسای اتحادیه‌ها و شرکت‌های حمل‌ونقل شهرستان گالیکش، در خصوص مشکلات پیش‌روی رانندگان ازجمله کرایه حمل بار، بیمه رانندگان، مشکلات امنیتی بارگیری کامیون‌ها، افزایش قیمت کالاها و قطعات مصرفی و همچنین مشکلات نوبت‌دهی با فرماندار شهرستان بحث و تبادل‌نظر نمودند.

,

در همین راستا صبح امروز جلسه‌ای‌ با حضور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان، مسئولین امنیتی و انتظامی شهرستان گالیکش و مدیرعامل کارخانه سیمان پیوند گلستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد و موارد و نظرات جمع‌بندی شده اتحادیه‌ها و شرکت‌های حمل‌ونقل شهرستان بررسی شد.

,

میقانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان در این جلسه اصلی‌ترین دغدغه رانندگان حمل بار را افزایش قیمت کرایه‌ها برشمرد و گفت: پیرو جلساتی که در سطح ملی برگزارشده است، 20 درصد افزایش، مسجل و به سراسر کشور ابلاغ‌شده است.

,

nilkooh3007 1

, nilkooh3007 1,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه