اخبار داغ

پیشرفت 20درصدی بلوار 30 متری اتصال دگایران به بلوارنظام مهندسی / عملیات جدول گذاری این پروژه آغاز شد

پیشرفت 20درصدی بلوار 30 متری اتصال دگایران به بلوارنظام مهندسی / عملیات جدول گذاری این پروژه آغاز شد
معاون فنی و امورزیربنایی شهرداری سنندج از پیشرفت20 درصدی پروژه بلوار30 متری اتصال دگایران به بلوار نظام مهندسی خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات جدول گذاری این پروژه در حال اجرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث بلوار 30 متری دگایران جهت ایجاد دسترسی های جدید به تعاونی های احداث شده در شهرکهای اقماری در آذر ماه سال گذشته آغاز شد.


 بهزاد ریحانی فرد هدف از احداث بلوار 30 متری دگایران را دسترسی آسان و ایمن ساکنان مجتمع 1728 واحدی مسکن مهر دگایران به بلوار 36 متری و تعاونی نظام مهندسی و رفع مشکلات دسترسی ساکنان شهرک آب و فاضلاب به معابر و خیابانهای اصلی  سطح شهر اعلام کرد.


وی افزود: کاهش تصادفات، ارتقاء زیبایی محیط شهری، رونق بخشی به سرمایه گذاری ملی و گردشگری، تامین دسترسی یکی از مهم ترین محورهای ارتباطی به مرکز شهر، کاهش و روانسازی ترافیک و اجرای پروژه در راستای طرح تفصیلی شهر سنندج را از دیگر اهداف این پروژه  برشمرد.


مهندس ریحانی فرد افزود: این بلوار دارای طول 700 متری و عرض 30 متری و دارای دو باند سواره روبه عرض 8 متر ونیم متر ،پیاده رو در طرفین به عرض 4 متر و رفیوژه میانی است.


وی از پیشرفت 20 درصدی پروژه بلوار 30 متری اتصال دگایران به بلوار نظام مهندسی خبر داد و گفت : در حال حاضر عملیات جدول گذاری این پروژه در حال اجرا است.


ریحانی فرد تصریح کرد: تاکنون در راستای اجرای این طرح عملیات عمرانی نظیر: 2700 مترمکعب خاکبرداری، 6500 مترمکعب راکفیل ،3200 مترمکعب خاکریزی و300 متر جدول گذاری انجام شده است.


وی عنوان کرد: تاکنون 400 متر از باند رفت در مرحله شروع عملیات روسازی و 200 متر از باند برگشت نیز در مرحله اجرای راکفیل و خاکریزی است.


وی هزینه اجرای این پروژه را 25 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات داخلی تامین شده است.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه