اخبار داغ

استاندار همدان:

برخی مدیران کار نمی کنند تا کسی کاری به آنها نداشته باشد

برخی مدیران کار نمی کنند تا کسی کاری به آنها نداشته باشد
استاندار همدان گفت:برخی مدیران کار نمی‌کنند تا کسی کاری به آنها نداشته باشد اما این بد ترین ظلم به مردم است اگر مدیر اینچنین به وجدان خود رجوع کند باید میز مدیریت را به اهل خدمت بسپارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،محمدناصر نیکبخت ظهر امروز در شورای راهبری و توسعه مدیریت استان با بیان اینکه مدیران تنبلی نکنند و از دیگران واهمه نداشته باشند گفت: مدیر باید برای مردم خطر کرده و کار کند که خوشبختانه 90 درصد مدیران استان همدان اهل کار و خدمت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

نیکبخت با اشاره به اینکه ریسک خطر در مدیران افزایش یافته است، در خصوص استقرار میز خدمت در ادارات تصریح کرد: باید مردم را در ادارات و امور اداری کمتر خسته کنیم تا ارباب رجوع کمترین زمان را سپری کند و بهترین خدمت و پاسخ را دریافت کند.

,

 

,

وی ادامه داد: در مورد اجرای میز خدمت در ادارات و دستگاه‌های دولتی باید افراد آگاه و توانمند در این حوزه گماشته شوند و خود مدیر دستگاه نیز بر فعالیت آن نظارت داشته باشد.

,

 

,

نیکبخت با اشاره به اینکه میزخدمت بویژه برای شهرداری‌ها بسیار کاربردی است ، یاد آور شد: چرا که مردم در شهرداری‌ها بیشتر پاس کاری می‌شوند، این مهم می تواند کمک دهنده باشد.

,

 

,

استاندار همدان با بیان اینکه با راه اندازی این میز باید از همه ادارات سرکشی شود و وضعیت میز خدمت را اطلاع رسانی شود، اضافه کرد: امروز 200 پروژه با 400 میلیارد تومان اعتبار توسط شهرداری کلنگ زنی شد که کار بزرگی است و همه باید کمک کنند تا به سرانجام برسد.

,

 

,

وی با اعتقاد بر اینکه ارزیابی و ارزشیابی جشنواره شهید رجایی را همیشه رفع تکلیفی دیدیم، خاطر نشان کرد: در جشنواره امسال همه موارد دیده شود و هیچ ملاحظه‌ای وجود نداشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه