اخبار داغ

رنجبر زاده:

آزادراه اسدآباد در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفت

آزادراه اسدآباد در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفت
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی به تخریب خود از سوی برخی افراد اشاره کرد و گفت: انتقاد تخریبی یکی از افراد کارساز شد و ما توانستیم با پیگیری هایی آزادراه اسدآباد را در بودجه سال 97 ردیف ملی بگیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،جشن انتخاب اکبر رنجبرزاده به عنوان دبیر هیأت رئیسه مجلس ظهر امروز در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد با حضور فرماندار، نماینده مردم اسدآباد در مجلس، رؤسای ادارات، دهیاران و شوراها، جمعی از دانشگاهیان و فرهنگیان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

در این جشن فرماندار شهرستان اسدآباد در سخنانی با تبریک انتخاب آقای رنجبرزاده به عنوان دبیر هیأت رئیسه مجلس، گفت: این نتخاب به جا و شاسته بوده و افتخاری برای ما و اسدآباد است.

,

 

,

کریم حمیدوند انتخاب رنجبرزاده را به عنوان دبیر هیأت رئیسه مجلس یک فرصت برای توسعه شهرستان خواند و گفت: وی میتواند با استفاده از این فرصت و تعامل و وحدت با دولت خدمتگزار به ما در توسعه شهرستان کمک شایانی داشته ابشد.

,

 

,

وی ایجاد اشتغال و تولید را یک اولویت برای شهرستان دانست و گفت: بزرگترین آفت برای ما داشتن جوانان تحصیل کرده بیکار است که باید در ایجاد اشتغال برای آنان تمام تلاش خود را در سایه وحدت و اتحاد داشته باشیم.

,

 

,

دبیر هیأت رئیسه مجلس نیز گفت: بنده تمایلی به برگزاری جشن برای انتخابم در هیأت رئیسه مجلس نداشتم و این لطف دوستان بوده است؛ بنده و فرماندار باید زمانی جشن شادی بگیریم که شهرستان توسعه یافته باشد.

,

 

,

اکبر رنجبرزاده گفت: اگر بنده به عنوان نماینده شما در مجلس در جایگاه هیأإت رئیسه مجلس قرار گرفتم، بخاطر عصاره و فضایلی از وجودی شما مردم دیار سیددجمال الدین است

,

 

,

وی با گریزی به تبلیغات زودهنگام انتخاباتی برخی‌ها، گفت: ما برای توسعه شهرستان فرصت کمی داریم چرا که سطح کشور وارد فضای انتخاباتی می‌شود و البته این امر زودهنگام است و به جامعه ضرر می زند.

,

 

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس به تخریب خود از سوی برخی افراد اشاره کرد و گفت: انتقاد تخریبی یکی از افراد کارساز شد و ما توانستیم با پیگیری هایی آزادراه اسدآباد را در بودجه سال 97 ردیف ملی بگیریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه