اخبار داغ

مانور تاجگردون در حوزه انتخابیه بویراحمد/روزهای خوش تاجگردون در بویراحمد+تصاویر

مانور تاجگردون در حوزه انتخابیه بویراحمد/روزهای خوش تاجگردون در بویراحمد+تصاویر
حضور غلامرضا تاجگردون در ماه های اخیر در شهرستان بویراحمد و دیدار با چهره ها و گروه های مختلف در نوع خود جالب توجه و البته سوال برانگیز است که شاید نماینده گچساران و باشت در حال زمینه سازی برای کارهایی است که در سال های آینده انجام خواهد دادو از هم اکنون در حال آماده کردن زیرساخت های ان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس یازدهمین روز از اسفند ماه سال 96 جمله ای از نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تیتر یک بیشتر رسانه های محلی استان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, یازدهمین روز از اسفند ماه سال 96 جمله ای از نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تیتر یک بیشتر رسانه های محلی استان شد.,

 

,
غلامرضا تاجگردون در مراسمی تحت عنوان ارائه گزارش عملکرد خود سخنرانی می کرد در بخشی از صحبت هایش با اشاره به جایگاه خود در میان مردم بویراحمد گفت: اگر مردم گچساران اجازه بدهند، اگر نماینده خوب و محترم بویراحمد اجازه دهند دور بعد برای نمایندگی مجلس در بویراحمد ثبت‌نام کنم مردم بویراحمد حتما مرا انتخاب می‌کنند.
,

 

,

پس از این صحبت ها بود که تحلیل های زیادی پیرامون این صحبت های غلامرضا تاجگردون مطرح شد و عده ای گفتند او در دور بعد برای نمایندگی حوزه بویراحمد ثبت نام خواهد کرد و عده ای دیگر این صحبت ها را جدی نگرفتند.

, پس از این صحبت ها بود که تحلیل های زیادی پیرامون این صحبت های غلامرضا تاجگردون مطرح شد و عده ای گفتند او در دور بعد برای نمایندگی حوزه بویراحمد ثبت نام خواهد کرد و عده ای دیگر این صحبت ها را جدی نگرفتند.,

, , ,

تنها چند روز پس از این ماجرا نماینده گچساران و باشت با حضور در منزل یکی از مخالفان سرسخت خود در بویراحمد، با وی و جمعی از اهالی شهر یاسوج دیدار و گفت و گو کرد.

, تنها چند روز پس از این ماجرا نماینده گچساران و باشت با حضور در منزل یکی از مخالفان سرسخت خود در بویراحمد، با وی و جمعی از اهالی شهر یاسوج دیدار و گفت و گو کرد.,

یکی از نکات جالب توجه این دیدار، حضور جمع زیادی از بویراحمدی ها برای استقبال از سخنان نماینده گچساران و باشت بود.

, یکی از نکات جالب توجه این دیدار، حضور جمع زیادی از بویراحمدی ها برای استقبال از سخنان نماینده گچساران و باشت بود.,

آن سخنان معنا دار تاجگردون و جلسه اخیر وی با سرسخت ترین مخالفش در بویراحمد این موضوع را که نماینده گچساران یکی از گزینه های جدی بویراحمد و دنا در انتخابات پیش رو باشد را بسیار جدی می کند.

, آن سخنان معنا دار تاجگردون و جلسه اخیر وی با سرسخت ترین مخالفش در بویراحمد این موضوع را که نماینده گچساران یکی از گزینه های جدی بویراحمد و دنا در انتخابات پیش رو باشد را بسیار جدی می کند.,

بنابراین حضور تاجگردون در منزل حمید طاهری بویراحمدی می تواند پیام های ویژه ای به خصوص برای زارعی و همچنین سایر سیاسیون بویراحمدی داشته باشد.

,

گزارش کاملی از ماجرای دیدار تاجگردون و حمید طاهری بویراحمدی را از اینجا می توانید بخوانید.

, اینجا, اینجا, اینجا,

, ,

حال پس از گذشت چند ماه غلامرضا تاجگردون به مناسبت ماه رمضان، گچسارانی ها و باشتی های مقیم یاسوج را دور هم جمع کرده است و در یک ضیافت افطاری دعوت کرده است و در آن جا از وحدت و همدلی برای توسعه استان نام می برد .

,

البته غلامرضا تاجگردون روز گذشته در مراسم تشییع جنازه سه تن از جانبخاتگان سانحه هوایی تهران-یاسوج نیز شرکت کرد.

,

, ,

به طور کلی می توان گفت حضور غلامرضا تاجگردون در ماه های اخیر در شهرستان بویراحمد و دیدار با چهره ها و گروه های مختلف در نوع خود جالب توجه و البته سوال برانگیز است که شاید نماینده گچساران و باشت در حال زمینه سازی برای کارهایی است که در سال های آینده انجام خواهد دادو از هم اکنون در حال آماده کردن زیرساخت های ان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه