اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه ناحیه چناران:

راه امام (ره) را فراموش کنیم سیلی خواهیم خورد

راه امام (ره) را فراموش کنیم سیلی خواهیم خورد
جانشین فرمانده سپاه ناحیه چناران گفت: اگر راه امام (ره) را گم یا فراموش کنیم یا خدای‌نکرده عمداً به کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد ابوالحسن پوررضا در گفتگو با ندای چناران، ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه‌السلام، اظهار داشت: امام (ره) معمار انقلاب است و چهل‌سالگی انقلاب، دنیا را بیش‌ازپیش متوجه و حیران شخصیت ایشان کرده و ضروری است نه‌تنها در ایام رحلت ایشان به بیان اندیشه‌های فردی و اجتماعی ایشان بپردازیم، بلکه ۱۴ خرداد باید اوج بهره‌گیری از سیره عملی و فکری آن پیر سفرکرده در مناسبات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

ضرورت بهره‌گیری از سیره امام (ره) در مناسبات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی

, ضرورت بهره‌گیری از سیره امام (ره) در مناسبات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی,

 

,  ,

جانشین فرمانده سپاه ناحیه چناران بابیان اینکه به گواه تمام کارشناسان مطلع از اندیشه و سیره امام (ره) مقام معظم رهبری در حوزه رهبری نظام و اداره حکومت، تالی تلو حضرت امام (ره) هستند، گفت: تبعیت از رهبری به‌مثابه تبعیت از امام (ره) است و یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های مقام معظم رهبری برداشت‌های ناروا و منحرفانه از مکتب امام خمینی (ره) است.

,

 

,

بازخوانی اصول امام (ره) مانع تحریف شخصیت ایشان می‌شود

, بازخوانی اصول امام (ره) مانع تحریف شخصیت ایشان می‌شود,

 

,  ,

وی افزود: آیت‌الله خامنه‌ای تحریف شخصیت امام (ره) را خطر بزرگی می‌دانند که با بازخوانی اصول امام (ره) می‌توان مانع از این تحریف شد.

,

 وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اصول امام (ره)، اثبات اسلام ناب محمدی، نفی اسلام آمریکایی، اعتماد به وعده الهی و بی‌اعتمادی به قدرت‌های مستکبر و زورگوی جهانی بود.

,

پوررضا عنوان کرد: امام (ره) به اراده و نیروی مردمی اعتقاد داشتند و از محرومان و مستضعفان حمایت می‌کردند و مخالف خوی کاخ‌نشینی بودند و به‌صراحت با جبهه بین‌المللی استکبار مخالفت می‌کردند و از واژه‌هایی مانند شیطان بزرگ برای آمریکا استفاده می‌کردند و به استقلال ملی و رد سلطه‌پذیری، تکیه‌بر وحدت ملی تأکید ویژه‌ای داشتند.

,

وی بابیان این مسئله که چرا تحریف امام (ره) به یک مسئله تبدیل می‌شود و تا مرز نگرانی مقام معظم رهبری پیش می‌رود، گفت: احساس عدم منزلت برخی انقلابیون سابق (که البته جنبه تاریخی هم دارد ازجمله طلحه و زبیر که در دوران پیامبر صلی‌الله علیه و آله و سلم جایگاهی داشتند و در زمان امیرالمؤمنین علیه‌السلام این جایگاه را از دست داده بودند)، مرعوب فضای بین‌المللی شدن بعضی از یاران دیروز امام (ره) (به‌عنوان‌مثال عده‌ای حاضر نیستند از حکم ارتداد سلمان رشدی توسط حضرت امام (ره) سخنی بیان شود) برخی از دلایل تحریم امام (ره) است.

,

 

,

قرار گرفتن برخی انقلابیون در معرض برخورد با انقلاب

, قرار گرفتن برخی انقلابیون در معرض برخورد با انقلاب,

 

,  ,

وی در همین راستا ادامه داد: بعضی از انقلابیون که مدعی صرف عمر در مسیر انقلاب بودند هرگز باور نمی‌کردند که این قوانینی که در تدوین آن نقش داشتند روزی شامل حال خودشان شود که نمونه‌های آن را در رد صلاحیت توسط شورای نگهبان و یا برخوردهای قضایی با تخلفات برخی افراد شاهد بودیم. لذا این افراد امام را به نفع خود تحریف می‌کنند.

,

جانشین فرمانده سپاه ناحیه چناران بابیان اینکه عدم تحمل رویش‌های انقلاب نقطه (حسادت) یکی دیگر از عوامل تحریم امام (ره) است، گفت: برخی از صحابه و صاحب‌نظران به تفکیک دین از سیاست پرداخته‌اند درحالی‌که حضرت امام (ره) می‌فرمودند سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ما است.

,

 

,

عدم امکان اجماع رفاه و مبارزه در اندیشه امام (ره)

, عدم امکان اجماع رفاه و مبارزه در اندیشه امام (ره),

 

,  ,

پوررضا بیان کرد: عدم امکان اجماع رفاه و مبارزه در اندیشه امام، همراه کردن رهبری امام (ره) با خود و انحراف ایشان از مسیر انتخابی برای انقلاب (در این خصوص یکی از مسئولین رده‌بالای نظام می‌گوید که حضرت امام (ره) در امور دولت‌ها دخالت نمی‌کرد و رهبری امام را تا حد یک مقام تشریفاتی پایین می‌آورد)، محصور کردن قیام امام در ایران برای فرار از چالش صدور انقلاب، نمونه‌های دیگری از تحریف امام (ره) است.

,

 

,

چگونگی تحریف امام (ره)

, چگونگی تحریف امام (ره),

 

,  ,

 وی همچنین در خصوص چگونگی تحریف امام (ره) نیز بیان داشت: برخی سعی می‌کنند تفسیر جمهوری خواهانه ای از امام ارائه کنند و بقیه ابعاد و اهداف داخلی و جهانی انقلاب را حذف کنند. برخی دیدگاه‌های امام (ره) را بزرگ می‌کنند و برخی دیگر نادیده می‌گیرند. اطلاعاتی خارج از مکتوبات و صوت‌های موجود امام (ره) ارائه می‌کنند و برای تحریف امام (ره) به خاطرات خود استناد می‌کنند (مثلاً ابراهیم یزدی می‌گوید امام به من گفت این‌ها چه کسی هستند سفارت آمریکا را گرفته‌اند بروید بریزیدشان بیرون درحالی‌که حضرت امام بیش از ۵۵ بار از آن به تاریخ به تسخیر لانه جاسوسی نام بردند و آن را انقلاب دوم ذکر کردند.) و به دنبال حذف جنبه‌های انقلابی شخصیت امام (ره) و تبدیل اسلام سیاسی- فقهی امام به اسلام رحمانی هستند.

,

جانشین فرمانده سپاه ناحیه چناران بابیان اینکه عده‌ای تلاش می‌کنند از امام چهرهٔ خشن نشان دهند و هدف امام از انقلاب را رایگان کردن آب، برق و نفت بوده است، گفت: اپوزیسیون داخلی (مانند ملی‌گراها و لیبرال‌ها)، تجدیدنظرطلبان، رفاه‌زدگان بعد از انقلاب، روشنفکران علم‌زده همه به دنبال تحریف امام (ره) هستند.

,

 

,

 پیامدهای تحریف امام (ره)

,  پیامدهای تحریف امام (ره),

 

,  ,

پوررضا خاطرنشان کرد: تحریف امام (ره) پیامدهای منفی به دنبال دارد که عدم انتقال صحیح چارچوب‌های فکری انقلاب اسلامی به نسل‌های آینده، انحراف تدریجی جمهوری اسلامی ایران از اهداف اولیه روشن نبودن آرمان‌ها و مسیر انقلاب اسلامی، ناکارآمد و ناکارآمدی و ناامیدی دوستان منطقه‌ای و جهانی انقلاب اسلامی، تبدیل انقلاب اسلامی به ضد خودش با ورود نااهلان به حوزه حکومت، استحاله انقلابیون در سایه قرائت‌های اشرافی گرایی و تعامل گرایانه، برخی از این پیامدها است.

,

 

,

روش‌های مقابله با تحریف امام (ره)

, روش‌های مقابله با تحریف امام (ره),

 

,  ,

وی در خصوص روش‌های مقابله با تحریف امام (ره) نیز بیان کرد: به میدان آمدن شاگردان قدیمی امام و استناد به قلم و صوت امام(ره)  شود، مراجعه به قرائن، شناخت تحریف‌کنندگان و شناخت موضع آنان نسبت به انقلاب و وضع حال افراد، ایجاد تشکیلات تحریف زدایی، نمونه‌هایی از این روش‌ها است.

,

 

,

چه هنگام ملت ایران سیلی خواهد خورد؟

, چه هنگام ملت ایران سیلی خواهد خورد؟,

 

,  ,

جانشین فرمانده سپاه ناحیه چناران گفت: اگر راه امام (ره) را گم کنیم یا فراموش کنیم یا خدای‌نکرده عمداً به کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد.

,

وی افزود: در آستانه بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) ، مراسمی توسط ستاد گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) در شهر چناران و با حضور عموم مردم، عاشقان و دلدادگان ایشان در ساعت ۱۸ روز ۱۴ خرداد در محل بوستان ملت و در کنار مزار شهدای گمنام با سخنرانی دکتر محمد دهقان، نماینده مردم شهرستان چناران در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

,

پوررضا ادامه داد: همچنین مراسمی در همین روز در شهر گلمکان و گلبهار برگزار می‌شود و علاوه بر این، مراسمات مردمی دیگری در روستاها برگزار می‌شود و فردی از عاشقان مکتب روح‌الله یکشنبه‌شب در مسجد امیرالمؤمنین علیه‌السلام چناران، بیست و نهمین مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار انقلاب را با هزینهٔ شخصی برگزار می‌کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه