اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه:

شاخصه مکتب امام خمینی(ره) بصیرت و استکبار ستیزی است

شاخصه مکتب امام خمینی(ره) بصیرت و استکبار ستیزی است
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز بدون هیچ گونه مبارزه ای شاخصه راه امام، تبعیت از خلف صالح او مقام معظم رهبری است، گفت: شاخصه مکتب امام خمینی(ره) بصیرت ، استکبار ستیزی و مقاومت در مقابل دشمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به فرا رسیدن ایام رحلت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: خدا در قرآن به صراحت می گوید اسلام ناب عامل حیات جامعه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) حق حیات به ما داد و اسلام را به معنای واقعی خود به صحنه عمل آورد.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به ادامه راه امام و خط امام ، گفت:  امروز بدون هیچ گونه مبارزه ای شاخصه راه امام، تبعیت از خلف صالح او مقام معظم رهبری می باشد.

,

وی عنوان داشت: استکبار جمله ای دارد که می گوید مشکل ما با انقلاب اسلامی این است که رهبری دوم از جنس رهبری اول است.

,

حاجی صادقی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همان امام خمینی(ره) است و راه او را ادامه می دهد، بیان داشت: ولایت فقیه مانند جایگاه ریاست جمهوری نیست که با تغییر کابینه، خط فکری و جهت گیری ها تغییر کند، در اینجا بحث حاکمیت خدا مطرح است و هیچ چیزی تغییر نمی کند.

,

وی خاطرنشان کرد:  امروز برجسته ترین راه برای دستیابی به شاخصه های امام خمینی(ره) پیروی از مقام معظم رهبری است و لذا به قول دشمنان کسی که نگذاشت امام خمینی به تاریخ بپیوندد و فراموش شود و کسی که مکتب امام را زنده نگه داشت مقام معظم رهبری می باشد.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به شاخصه های خط امام، افزود: شاخص های مکتب امام خمینی(ره) تولی و تبری با هم بود که از دل تبری استکبار ستیزی، سازش ناپذیری و مقاومت در مقابل دشمنان به وجود می آید.

,

وی ادامه داد: از دیگر شاخصه های مکتب امام بصیرت می باشد؛ شاخصه های مکتب امام دوری از ذخایر دنیوی و تجملات است همین چیزی که امروز خیلی از مسئولین گرفتار آن هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه