اخبار داغ

معاون جمعیت هلال‌ احمر استان سمنان خبر داد:

ارائه خدمت توسط 180 امدادگر به زائران مرقد امام (ره) در استان سمنان

ارائه خدمت توسط 180 امدادگر به زائران مرقد امام (ره) در استان سمنان
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان گفت: ۱۸۰ امدادگر استان سمنان در ایام ارتحال امام (ره) در سطح محورهای استان سمنان به مسافران ارائه خدمت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یحیایی معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به خدمات رسانی امدادگران در روز ارتحال امام خمینی(ره)، گفت: ۱۸۰ امدادگر استان سمنان در ایام ارتحال امام(ره) در سطح محورهای استان سمنان به مسافران ارائه خدمت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان با اشاره به اینکه ۶۰ امدادگر هلال احمر سمنان در هر شیفت آماده ارائه خدمات به مسافران هستند، تصریح کرد: آموزش‌های لازم در سطح امدادگران داده‌شده و این افراد از توان حداکثری و مضاعف در این ایام برخوردار خواهند بود.

,

وی با اشاره به اینکه برای این ایام پایگاه‌های مستقر در سطح محورهای استان برای ارائه هر گونه خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم تقویت شدند، افزود: فعالیت برخی پایگاه‌ها مانند جنگل ابر طی این ایام ۲۴ ساعته در خدمت مردم خواهند بود.

,

یحیایی همچنین اظهار کرد: برای این ایام خودروهای هلال احمر موردبازنگری برای مقابله با هرگونه پیشامد قرار گرفتند.

,
امدادرسانی به 32 حادثه دیده در استان سمنان/ 10 نفر اسکان یافتند
,
امدادرسانی به 32 حادثه دیده در استان سمنان/ 10 نفر اسکان یافتند
,
امدادرسانی به 32 حادثه دیده در استان سمنان/ 10 نفر اسکان یافتند
, امدادرسانی به 32 حادثه دیده در استان سمنان/ 10 نفر اسکان یافتند,

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان با اشاره به امدادرسانی در حوادث یک هفته گذشته گفت: 11 حادثه در سطح استان سمنان به وقوع پیوسته است.

,

یحیایی با بیان اینکه 11 تیم عملیاتی در این حوادث حضور یافته و امدادرسانی کرده اند، افزود: 26 امدادگر در این حوادث حضوریافته و خدمات را به آسیب دیدگان ارائه دادند.

,

وی با اشاره به رسیدگی امدادگران استان سمنان به 2 مورد حادثه جاده ای، 9 مورد حادثه غیر جاده ای گفت: 32 نفر در این حوادث آسیب دیدند که امدادگران با حضور به موقع در سر صحنه به آنها خدمات ارائه دادند.

,

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان همچنین تصریح کرد: در مجموع این حوادث طی هفته گذشته 10 نفر نیز اسکان داده شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه