اخبار داغ

امام جمعه قهستان:

مغفول واقع شدن مکتب امام خمینی (ره) بین مسئولان/ امام خمینی (ره) مال همه جهان است نه حزب خاصی

مغفول واقع شدن مکتب امام خمینی (ره) بین مسئولان/ امام خمینی (ره) مال همه جهان است نه حزب خاصی
امام جمعه قهستان گفت:اینکه ما امام خمینی (ره) را تنها برای کشور خودمان بدانیم خطاست و اگر امام را برای حزب خاصی هم بخواهیم این خطایی بزرگتر است چون امام خمینی (ره) ظرفیت،فکر،راه و پیام بزرگی داشته است لذا برای اینکه انقلاب ما صادر شود باید امام (ره) برای جهانیان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین مصیب خزاعی امام جمعه قهستان در گفت‌گو با خاورستان، به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی،اظهار کرد:مکتب امام خمینی مکتبی بر گرفته از دین بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

 

,

وی با اشاره به آیه "و لا تتخذوا الیهود والنصاری اولیاء "افزود: حضرت امام (ره) چون دشمن شناسی را از قرآن فراگرفته بودهمیشه بر اینکه اسرائیلی ها یهودی هستند تاکید داشت و و طبق آیه قرآن یهودیان دشمن مسلمین هستند.

,

 

,

امام جمعه قهستان بیان کرد:حضرت امام(ره) فرمودند: "اسرائیل غده سرطانی است" و حضرت امام (ره) هم مکان این سرطان و هم غده را تشخیص داده و هم آن شاهرگهایی که این غده سرطانی با آن در ارتباط است را مشخص کردند که اینها امت اسلامی را از ریشه می‌خشکانند.

,

 

,

حجت الاسلام خزاعی با اشاره به اینکه ما روز جهانی قدس را در پیش داریم،گفت:اینها داروها و درمان هایی است که حضرت امام (ره) از جمله این روز را قرار داده اند که این غده سرطانی یا باید خودش از بین برود یا آن انسانی که در پیکره اش قرار داده را از بین ببرد.

,

لزوم مواظبت از مسیر امام خمینی

, لزوم مواظبت از مسیر امام خمینی, لزوم مواظبت از مسیر امام خمینی, لزوم مواظبت از مسیر امام خمینی,

وی تصریح کرد:امت اسلام هیچ وقت خاموش شدنی نیست چون خداوند در قرآن می فرماید: "وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ" و هم چنین آیه:" مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا "یک گروه رفتند و کشته شدند گروه دیگر باید منتظر باشند و حواسشان باشد که از فرهنگ اسلامی چیزی تغییر نکند لذا همه ما ،چه مسئولین و چه مردم و همه امت اسلامی از مسیری که حضرت امام (ره) نشان دادند باید مواظبت کنیم.

,

 

,

امام جمعه قهستان عنوان کرد:با این حرکاتی که اسرائیل اخیرا انجام داده و تعداد زیادی از مردم نوار غزه را شهید کرد ونیروهای فلسطینی موشک هایی را به سمت اسرائیل فرستادند در واقع این مبارک باشی خواهد بود برای امت اسلام که مقام معظم رهبری قول و وعده اش را داده بودند که گروههای فلسطینی در نوار غزه و کرانه باختری باید مسلح شوند که انشاءالله این تحرکات، منجر به جنگ و نابودی اسرائیل خواهد شد.

,

 

,

حجت الاسلام خزاعی با اشاره به مقبره ای که برای امام خمینی (ره) ساخته شده است، بیان کرد:حضرت امام (ره) انسانی ساده زیست بودند و باید مقبره ایشان مطابق عقایدشان ساخته می شد البته برای کسانی که ایمان واقعی دارند در عقیده آن ها نباید این مسائل دخالتی داشته باشد چون می‌دانند که ساخت مقبره ایشان بعد از ارتحال امام بوده لذا ربطی به امام ندارد.

,

 

,

وی ادامه داد:چون هر سال جمعیت و مهمانانی از خارج کشور برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی در شهر تهران و محل دفن ایشان حاضر می‌شوند نیاز بود مقداری حرم ایشان توسعه داده و ساخته شود اما نه به این شکلی که برای برخی سوال ایجاد شود و از مجلل بودن حرم امام دچار تزلزل شوند.

,

امام خمینی (ره) مال همه جهان است نه حزب خاصی

, امام خمینی (ره) مال همه جهان است نه حزب خاصی, امام خمینی (ره) مال همه جهان است نه حزب خاصی,

امام جمعه قهستان با بیان اینکه همه امت اسلامی برادرند، تاکید کرد : اینکه ما امام خمینی (ره) را تنها برای کشور خودمان بدانیم خطاست و اگر امام (ره) را برای حزب خاصی هم بخواهیم این خطایی بزرگتر است چون امام خمینی (ره) ظرفیت بزرگی ،فکر بزرگی،راه بزرگی وپیام بزرگی داشته است لذا برای اینکه انقلاب ما صادر شود باید امام (ره)برای جهانیان باشد.

,

مغفول واقع شدن مکتب امام خمینی (ره) بین مسئولان

, مغفول واقع شدن مکتب امام خمینی (ره) بین مسئولان, مغفول واقع شدن مکتب امام خمینی (ره) بین مسئولان,

حجت الاسلام خزاعی در مورد مکتب امام (ره)در بین مسئولان، گفت:مکتب ایشان در بین مسئولان نه تنها مغفول واقع شده بلکه امام زدایی نیز می شود،چرا باید نام شهدا از خیلی از کتاب های درسی حذف و از خیابانها برداشته شود؟ متاسفانه از لحاظ عملکردی بر علیه مکتب امام و شهدا گام برمی داریم.

,

 

,

وی افزود:این برجامی که آقای رئیس جمهور می گفتند آفتاب تابان و سیب و گلابی است و قول و وعده دادند،طبق گفته آقای سیف برجام تقریبا هیچ گونه فایده ای نداشته لذا لازم است با اتفاقاتی که اخیرا افتاده یک مقدار مسئولان به خودشان بیایند.

,

 

,

امام جمعه قهستان تاکید کرد:لازم است دولتمردان ما از مقام معظم رهبری تبعیت محض داشته باشند و از رهبر و مردم به خاطر وقتی که برای مذاکره و برجام گذاشتند و نتیجه ای نداد و حال شاهد خروج ترامپ از برجام هستیم معذرت خواهی کنند و به توان های داخلی کشور توجه کرده و با استفاده از نیروی انسانی جوان متخصص داخلی زمینه اشتغال زایی و اعتماد به جوانان را فراهم کنند.

,

 

,

حجت الاسلام خزاعی تصریح کرد:طبق سخنان رهبر که اخیرا با دانشجویان داشتند باید خشم انقلابی داشته باشیم به هر حال همه ما، مسئولان ما (امام جمعه،فرماندار و....) باید صحیفه نورامام (ره) و نهج البلاغه و سخنان مقام معظم رهبری را مجددا مطالعه کنیم تا مجدد در مسیر انقلاب قرار بگیریم.

,

 

,

وی در مورد تجمل گرایی بودن افراد نزدیک به امام (ره) بیان کرد:وقتی بزرگانی چون منتظری و بنی صدر در زمان حیاتشان منحرف شدند مطمئن باشیم که نزدیکترین افراد به امام هم منحرف می شوند و این چیز تازه ای نیست.

,

 

,

امام جمعه قهستان ادامه داد :موسسه حفظ ونشر آثار امام در مورد امام کم کاری می‌کند و باید نکات را به اقتضای مسائل روز از سخنان امام در بیاورد و در اختیار مردم قرار دهد.

,

 

,

حجت الاسلام خزاعی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به خوبی درس امام خمینی (ره)را فرا گرفته اند، تصریح کرد:به نظر می رسد تا به حال در پیچ های تاریخی و فتنه ها اگر خود امام هم زنده بودند همین کارها را انجام می دادند و مقام معظم رهبری نه تنها در ایران بلکه در همه کشورهای اسلامی و حتی نامه ای که به جوانان اروپایی نوشتند نشان می دهد به خوبی طی طریق کردند و مسیر را ادامه می‌دهند.

,

لزوم برگشت مجدد مردم و مسئولان به فرمایشات امام خمینی

, لزوم برگشت مجدد مردم و مسئولان به فرمایشات امام خمینی, لزوم برگشت مجدد مردم و مسئولان به فرمایشات امام خمینی, لزوم برگشت مجدد مردم و مسئولان به فرمایشات امام خمینی,

وی تاکید کرد:خواهش من این است که چون رحلت امام خمینی (ره)و شب های قدر را در پیش داریم و به دلیل ماه مبارک رمضان اعزامی به حرم امام خمینی (ره) نداریم در شبهای قدر جلساتی را برای شادی روح امام (ره) و شهدا داشته باشیم و مهمتر از جلسه برای امام،این است که مسئولین ما و مردم ما مجددا به فرمایشات امام (ره ) برگشت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه