اخبار داغ

مدیر سینما بهمن بیرجند:

به وقت شام پر فروش ترین فیلم سینما بهمن بیرجند شد/ عدم استقبال مردم از فیلم‌های ماه مبارک رمضان

به وقت شام پر فروش ترین فیلم سینما بهمن بیرجند شد/ عدم استقبال مردم از فیلم‌های ماه مبارک رمضان
مدیر سینما بهمن بیرجند گفت: فیلم به وقت شام که تا تاریخ 10خرداد روی پرده سینما بود، نسبت به سایر فیلم های سینما بهمن پر مخاطب و بالاترین آمار فروش را به خود اختصاص داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی تخم کار مدیرسینما فردوسی بیرجند در گفتگو با خاورستان،اظهارکرد:درماه مبارک رمضان فیلم های این سینما در سانس های قبل افطار به صورت نیم بها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: اما به دلیل عدم اطلاع رسانی استقبال خوبی ازاین فیلم ها تاکنون نشده است.

,

 

,

مدیرسینما فردوسی بیرجند بیان کرد: سانس پخش فیلم های تگزاس وخجالت نکش قبل از افطارساعت 14:30 و16:15 است وبعد از افطار 21:30 و 23 که سانس های بعداز افطار هزینه های آن کامل است.

,

 

,

تخم کار عنوان کرد: فروش فیلم تگزاس تاکنون به بیش از 4میلیون تومان رسیده است و فیلم خجالت نکش به دلیل اینکه به تازگی روی پرده سینما آمده است،فروش زیادی تاکنون نداشته است.

,

 

,

وی اظهارکرد: فیلم لاتاری تا قبل از ماه مبارک رمضان روی پرده ی سینما فردوسی  بود و فروش آن بیش از 40 میلیون تومان رسید.

,

 

,

مدیر سینما فردوسی بیرجند گفت: این فیلم ها تا پایان ماه مبارک رمضان روی پرده سینما است وتا عید فطر فیلم جدیدی اکران نخواهد شد.

,

 

,

 حسین واحدی مدیرسینما بهمن بیرجند نیز در گفتگو با خاورستان،اظهار کرد:در ماه مبارک رمضان فیلم های چهار راه استامبول،تگزاس و خجالت نکش در سینما بهمن بیرجند حال اکران است و سانس های قبل افطار نیم بها است؛ سانس پخش فیلم چهارراه استامبول در ساعتهای 14:30 و21 شب است، فیلم تگزاس ساعتهای 18 و 23 و خجالت نکش نیز در ساعتهای 16:15 و 30 دقیقه بامداد است.

, خاورستان,

 

,

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی خوبی در مورد اکران های ماه مبارک رمضان نشده است،گفت فیلم های سینما بهمن نیز در سانس های قبل از افطار استقبال چندانی ندارد.

,

 

,

واحدی گفت: فیلم به وقت شام که تا تاریخ 10خرداد روی پرده سینما بود، نسبت به سایر فیلم های اینسینما از لحاظ مخاطب پر مخاطب ترین فیلم و نسبت به فروش در بین سایر فیلم‌ها اول شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه