اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قوچان خبر داد؛

برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در قوچان

برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در قوچان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قوچان گفت: مراسم گرامیداشت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام 15 خردادماه در مسجد جامع قوچان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قوچان خبر، حجت الاسلام والمسلمین هادی ایمانی نیا در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) همچون سایر شهرهای کشور در قوچان نیز تشکیل شده و آخرین هماهنگی ها نیز ظهر امروز انجام و مقرر شد مراسم گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران عصر روز یکشنبه در مسجد جامع قوچان برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه این مراسم ساعت 18:30 عصر یکشنبه با حضور استادان بین المللی قرآن کریم و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دستجردی، امام جمعه قوچان برگزار می شود، ادامه داد: همزمان با این مراسم، در شهر مرزی باجگیران و 15 روستای بزرگ از جمله الماجق، دوغائی و مزرج  نیز مراسم گرامیداشتی برگزار خواهد شد.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: به دلیل همزمانی 14 و 15 خردادماه با لیالی قدر، از سوی سازمان تبلیغات اسلامی نیز هماهنگی های لازم با هئیت های مذهبی انجام شده تا مراسم های شب های قدر همراه با برنامه هایی همچون اقامه نماز صد رکعتی، مدیحه سرایی، قرئت دعای جوشن کبیر و... نیز در بسیاری از مساجد شهری و روستایی نیز برگزار شود.

,

حجت الاسلام و المسلمین ایمانی نیا در پایان با بیان اینکه ستاد برگزاری روز قدس نیز در اداره تبلیغات اسلامی قوچان تشکیل و تمام هماهنگی ها نیز انجام شده است، گفت: مراسم روزجهانی قدس در ساعت 11:15 ظهر روز جمعه هفته جاری از محل میدان امام خمینی (ره) تا محل مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه