اخبار داغ

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد:

نامه نمایندگان به روحانی، لاریجانی و آملی/ «عدم تشکیل ۶ ماهه جلسات ستاد مبارزه با مفاسد را تعیین تکلیف کنید»

نامه نمایندگان به روحانی، لاریجانی و آملی/ «عدم تشکیل ۶ ماهه جلسات ستاد مبارزه با مفاسد را تعیین تکلیف کنید»
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از عدم تشکیل جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی انتقاد و اعلام کرد که در این زمینه درحال تهیه نامه‌ای به سران قوا هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با انتقاد از عدم تشکیل جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: حدود 6 یا 7 ماه است که ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل جلسه نداده است و این جای بسی تأسف دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بر لزوم برخورد با مفاسد اقتصادی تأکید کرد و افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی باید به صورت جدی دنبال شود اما در چنین شرایطی شاهدیم که ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مدت‌هاست تشکیل جلسه نداده است. 

,

یوسفیان ملا با اعلام اینکه نمایندگان عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در حال تهیه نامه‌ای خطاب به سران قوا هستند، گفت: در این نامه نسبت به عدم تشکیل ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی انتقادات جدی مطرح شده و تأکید شده است که هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود. 

,

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اضافه کرد: در این نامه از رئیس مجلس خواسته شده است که در جلسه سران قوا موضوع تشکیل جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تعیین تکلیف شود.

,

یوسفیان ملا مجدداً بر لزوم مبارزه با مفاسد تأکید کرد و اظهار داشت: در شرایط فعلی مبارزه با مفاسد اقتصادی باید یکی از دستور کارهای جدی قوا باشد اما شاهدیم که جلسات یکی از ستادهای مهم در این زمینه ما‌ه‌هاست تشکیل نشده و کسی هم پیگیر آن نیست.

,

منبع:فارس

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه