اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان چناران:

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در چناران برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در چناران برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان چناران گفت: مجلس بزرگداشت بیست‌ونهمین سالگرد ارتحال جان‌سوز حضرت امام خمینی (ره) در شهرهای چناران، گلبهار و گلمکان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، حسین عباسی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان چناران در جمع‌خبرنگاران از برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) در سطح شهرستان چناران خبر داد  و اظهار داشت: مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) ساعت ۱۸ روز ۱۴ خردادماه در محل بوستان شهدای گمنام چناران و ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیان‌گذار انقلاب در گلمکان از ساعت ۱۰ الی ۱۱ و ۳۰ دقیقه در محل مصلا این شهر برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

وی ضمن دعوت از عموم مردم ولایت مدار شهرستان برای حضور  در این مراسم معنوی و فرهنگی گفت: امام (ره) بر گردن ما حق بزرگی دارد و امروز به برکت روح ملکوتی امام (ره)، انقلاب اسلامی جهانی شده و سایر انقلاب‌ها در منطقه از انقلاب اسلامی الگو می‌گیرند.

,

 

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان چناران بابیان اینکه قرائت قرآن، سخنرانی و مدیحه‌سرایی ازجمله برنامه‌های این مراسم است، خاطرنشان کرد: در روستاهای سطح شهرستان نیز مراسماتی در این خصوص گرفته می‌شود و برنامه‌های فرهنگی هنری نیز توسط نهادهای مختلف شهرستان تدارک دیده شده است که به این مناسبت در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

,

 

,

 انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه