اخبار داغ

نوزاد ربوده شده در همدان چگونه پیدا شد/ربایندگان دستگیر شدند

نوزاد ربوده شده در همدان چگونه پیدا شد/ربایندگان دستگیر شدند
با تلاش شبانه روزی پلیس، طفل در صحت و سلامت کامل در آغوش مادرش آرام گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ روز پنج شنبه گذشته برابر با ۱۰خرداد یک نوزاد پسر دو روزه از بیمارستان فاطمیه همدان مورد ربایش قرار گرفت 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,
که بلافاصله پس از اطلاع پلیس از موضع کارشناسان و کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان در بیمارستان حاضر و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.
,
«سردار کامرانی صالح» فرمانده انتظامی استان  همدان در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در تحقیقات ماموران ربایش نوزاد ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه صبح  رخ داده بود که با بررسی های میدانی و رصد اطلاعاتی فرد مظنون مورد شناسایی  پلیس قرار گرفت.
,
 
,
وی اظهار کرد: با توجه به سرعت عمل پلیس در شناسایی مظنون، خودرو مورد استفاده در این ربایش نیز که یک تاکسی عمومی بود شناسایی شد، راننده تاکسی بلافاصله دستگیر شد.
,
 
,
فرمانده انتظامی استان همدان افزود: در تحقیقات کارشناسان پلیس راننده به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و گفت بنده مقابل بیمارستان برای مسافرکشی ایستاده بودم که خانمی برای انتقال فرزندش مرا به درب پشتی بیمارستان هدایت کرد.
,
کامرانی صالح تصریح کرد: راننده تاکسی ادامه می دهد که دقایقی منتظر خانم بودم به محوطه بیمارستان رفتم او نوزادی را قنداق به من داد بعد از ۵ دقیقه خودش هم آمد و حرکت کردیم.
,
وی عنوان کرد: با اعترافات راننده تاکسی محل سکونت متهم اصلی شناسایی شد، مامورین سریعا منزل شناسایی شده را مورد بازرسی قرار دادند، در بازرسی از منزل نوزاد پیدا شد، متهمه و همسرش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.
,
وی اظهار کرد: در بازجویی های زن (متهم) گفت، من حدود ۱۰ سال است که ازدواج کرده ام و به دلایل پزشکی نمی توانم بچه دارشوم به همین جهت تصمیم گرفتم نوزادی را از بیمارستان بربایم، با توجه به این که من قبلا در بیمارستان بستری بودم و کارکنان بیمارستان مرا می شناختند این موضوع باعث شد که  ترددم بی دردسر باشد، در روز پنج شنبه(۱۰خرداد۹۷) ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح به بیمارستان رفتم و وارد اتاقی که نوزاد و مادرش آنجا بودن شدم و به  مادر نوزاد گفتم فرزندت دچار ناراحتی بینایی است و باید پزشک متخص او را معاینه کند و بلافاصله کودک را برداشته و از بیمارستان خارج شدم.
,
 
,
فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه با تاکید بر این که پلیس با چشمانی باز و تلاش شبانه روزی در خدمت امنیت و آسایش شهروندن محترم می باشد افزود: طفل با معاینه پزشک بیمارستان فاطمیه در صحت و سلامت کامل در آغوش مادرش آرام گرفت.
,
زنگنه 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه