اخبار داغ

دستفروشان سنندجی بعد از رمضان ساماندهی می‌شوند/ اداره اوقاف مروج تخلف در شهر سنندج است

دستفروشان سنندجی بعد از رمضان ساماندهی می‌شوند/ اداره اوقاف مروج تخلف در شهر سنندج است
شهردار، فرماندار و اعضای شورای شهر سنندج با نماینده مردم سنندج در مجلس دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازکُردتودی، جلال شریعتی بعدازظهر امروز در دیدار علوی نماینده مردم سنندج با شهردار، فرماندار و اعضای شورای شهر سنندج، خاطرنشان کرد: در دوره جدید شورای اسلامی شهر سنندج، ثابت کردیم که می‌توانیم قوی، توانمند و ثابت قدم باشیم!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: امروز شورای اسلامی شهر سنندج زبانزد شوراهای کشور است و این مهم فقط به خاطر همراهی، اتحاد و برنامه‌های خوب مجموعه شورا بوده است.

,

 

,

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج بیان کرد: ان شاءالله وضعیت شهرداری سنندج روز به روز بهتر خواهد شد و در آینده در حوزه‌های عمرانی فرهنگی و اجتماعی شاهد وضعیت بهتری خواهیم بود.

,

 

,

وی عنوان کرد: با همکاری خوب فرماندار سنندج اکثر مصوباتمان به نتیجه می‌رسد و به مشکل برنمی‌خوریم!

,

 

,

شریعتی گفت: برای جذب سرمایه‌گذار در سنندج چندین مورد فراخوان داشته‌ایم و مطمئنیم در آینده نزدیک این فراخوان‌ها به نتیجه خواهد رسید!

,

 

,

رئیس شورای شهر سنندج با اشاره به کمبود سرانه فضای سبز در سنندج، گفت: میانگین سرانه فضای سبز در کشور 12 متر بوده که این مقدار در سنندج 4 متر است. البته با احتساب پارک‌های جنگلی این سرانه به 4 متر می‌رسد که اغلب هم برای مردم قابل استفاده نیستند و مردم در آن آسایش ندارند!

,

 

,

وی افزود: موضوع توسعه آرامستان‌ سنندج با همکاری سپاه و پیگیری استاندار به نتیجه رسیده و این موضوع رفع مشکل شده است.

,

 

,

شریعتی گفت: البته برای احداث یک بلوار باید از وسط پادگان سپاه کردستان رد شد و این در صورتی امکان پذیر است که سپاه پادگان را تخلیه و به جای دیگری خارج از شهر انتقال دهد.

,

 

,

شریعتی گفت: شهرداری سنندج برای ساماندهی دستفروشان سنندجی مطالعات خوبی انجام داده و نرم‌افزارهایی طراحی کرده که ان شاءالله بعد از ماه مبارک رمضان دستفروشان سنندج ساماندهی می‌شوند.

,

 

,

وی تعریض کمربندی آبیدر، ادامه بلوار توحید و 36 متری دگایران را پروژه های فعال در حال حاضر شهرداری سنندج عنوان کرد و بیان داشت: هر چند وضعیت اقتصادی خوبی نداریم اما این پروژه‌ها در حال اجرا هستند.

,

 

,

وی با اشاره به محکومیت شهرداری سنندج در مقابل اداره اوقاف، عنوان کرد: اداره اوقاف در شرایط کنونی مراعات وضعیت بحرانی شهرداری سننندج را داشته باشد تا به سبب کاهش خدمات رسانی شهرداری سنندج، آشوب و اختلال ایجاد نشود.

,

 

,

وی افزود: اداره اوقاف خود مروج تخلف در شهر سنندج است و با اینکه مدعی احداث دارالقرآن است اما از آن استفاده تجاری می‌کند.

,

 

,

وی افزود: وضعیت آسفالت کوچه و محلات سنندج تأسف آور است و این هم به دلیل نبود قیر است و مردم هم از این موضوع گله‌مند هستند.

,

 

,

سید انور رشیدی عضو شورای شهر سنندج در ادامه عنوان کرد: ریزگردها بلای جان طبیعت زیبای استان کردستان شده‌اند و باید فکری به حال این موضوع شود.

,

 

,

وی افزود: باید در کمیسیون عمران مجلس راهکاری برای نقص قانون حریم و محدوده اعمال شود و در این صورت بسیاری از مشکلات زمین های قولنامه‌ای نیز حل خواهد شد.

,

 

,

رشیدی گفت: بسیار عیب است که شهرداری سنندج در فصل سرما و یخبندان هنوز با بیل و نیروی انسانی اقدام به نمک پاشی می‌کند و هنوز مجهز به ماشین‌های مکانیزه نشده است.

,

 

,

مجید شاه اویسی دیگر عضو شورای اسلامی شهر سنندج نیز با اشاره به نواقص قانون نظام امور صنفی، گفت: در این قانون، استعلامات حذف شده و این حذف، بستر تخلف را برای صدور جواز کسب واحدهای تجاری فراهم کرده است.

,

 

,

وی افزود: بنده نیز با صحبتهای رئیس شورای اسلامی شهر سنندج موافقم و برای احداث یک بلوار باید از وسط پادگان سپاه رد شد و این در صورتی امکان پذیر است که سپاه پادگان را تخلیه و به جای دیگر انتقال دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه