اخبار داغ

رئیس پلیس راه البرز:

اجرای تمهیدات ترافیکی بازگشت زائران حرم امام (ره) در البرز/ ممنوعیت تردد تعطیلات نیمه خرداد در محور کرج – چالوس اعمال می شود

اجرای تمهیدات ترافیکی بازگشت زائران حرم امام (ره) در البرز/ ممنوعیت تردد تعطیلات نیمه خرداد در محور کرج – چالوس اعمال می شود
رئیس پلیس راه البرز گفت: در راستای بازگشت زائران حرم امام (ره) از ساعت 19 امروز دوشنبه تا ساعت 2 بامداد روز بعد محور مرزن آباد به سمت کرج ممنوع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس پلیس راه البرز درباره تمهیدات ترافیکی تعطیلات نیمه خرداد با اشاره به اینکه تردد انواع خودرو از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد روز دوشنبه چهاردهم خردادماه از کرج به سمت مرزن‌ آباد به‌صورت یک ‌طرفه می شود به خبرنگار تیتریک گفت: در راستای بازگشت زائران حرم امام (ره) از ساعت 19 امروز دوشنبه تا ساعت 2 بامداد روز بعد محور مرزن آباد به سمت کرج ممنوع خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

سرهنگ رضا گودرزی به یک طرفه شدن محور کرج به سمت مرزن آباد از ساعت 22 الی 2 بامداد روز سه شنبه 15 خرداد اشاره کرد و افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه تا ساعت ۶ بامداد روز شنبه نوزدهم خردادماه از محور کرج – چالوس و بلعکس ممنوع خواهد شد.

,

وی اظهار داشت: تردد موتورسیکلت ‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌ های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است و تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع خواهد بود.

,

رئیس پلیس راه البرز در خاتمه تصریح کرد: با اعلام مأموران راهور مستقر در محور تردد انواع خودرو از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه نوزدهم خردادماه از مرزن‌ آباد به سمت کرج به‌ صورت یک‌ طرفه می ‌شود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه