اخبار داغ

مدیر کل اوقاف البرز خبر داد؛

روزه داران البرز در شب ضربت خوردن علی (ع) به سوگ نشستند/ برگزاری مراسم لیالی قدر در ۳۳ امام زاده البرز

روزه داران البرز در شب ضربت خوردن علی (ع) به سوگ نشستند/ برگزاری مراسم لیالی قدر در ۳۳ امام زاده البرز
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: برنامه های لیالی قدر در 33 امامزاده استان البرز از بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء آغاز و تا سحر ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، همزمان با سراسر کشور لیالی قدر و طنین دعای مومنین روزه دار حال و هوای خاصی به البرز بخشیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز با اشاره به برگزاری مراسم شب های قدر در 33 امام زاده استان همزمان با ماه مبارک رمضان به خبرنگاران گفت: مردم با حضور در آستان مقدم امام زاده های واجب التعظیم غرق در غم و اندوه شهادت حضرت علی (ع) به عنوان نخستین شهید محراب شده اند.

,

حجت الاسلام محمد صالحی با اشاره به اینکه آئین معنوی شب های قدر امسال با شکوه خاصی در بقعه های متبرکه و دیگر مکان های فرهنگی مذهبی استان البرز با حضور مردم مومن و روزه دار البرز در حال برگزاری است افزود: قرائت قرآن، دعای مجیر، دعای جوشن کبیر، مناجات و سخنرانی از جمله برنامه های لیالی قدر است.

,

وی به حضور سخنرانان برجسته کشوری، استانی و مداحی مداحان اهل بیت (ع) در این شب ها اشاره کرد و اظهار داشت: مراسم احیای شب قدر در امامزاده محمد شب اول از شبکه البرز پخش زنده شد و در شب 21 ماه مبارک رمضان نیز این مراسم در امامزادگان حسن و محمد (ع) نیز از صدای البرز به صورت زنده پخش خواهد شد.

,

مدیر کل اوقاف استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه استان البرز 100 امام زاده دارد تصریح کرد: برنامه های لیالی قدر در 33 امامزاده استان البرز از بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء آغاز و تا سحر ادامه خواهد داشت. 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه