اخبار داغ

امام جمعه فردوس:

منویات امام خمینی (ره) بیش از پیش مورد توجه باشد/ عدم عمل به نصایح امام خمینی (ره) از سوی مسئولان

منویات امام خمینی (ره) بیش از پیش مورد توجه باشد/ عدم عمل به نصایح امام خمینی (ره) از سوی مسئولان
امام جمعه فردوس گفت: امام خمینی و مقام معظم رهبری بنایشان بر این بوده و است که دست مسئولین را باز بگذارند اما متاسفانه از سوی مسئولان به نصایح رهبری عمل نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا بابایی ماهانی امام جمعه فردوس در گفتگو با خاورستان،ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و عرض تسلیت به مناسبت شهادت امیر المومنین علی (ع) و سالروز رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: سخنرانان در محافل عزاداری باید به اهداف امام بپردازند و نهضت امام را تبیین کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی با اشاره به آیه :"ان اعبدوالله و الجتنبو الطاغوت" افزود:یکی از شاخصه های مهمی که انگیزه امام خمینی (ره) در نهضت انقلاب اسلامی بوده اجتناب از طاغوت بود که در خرداد سال42 بر مبنای بندگی،توحید و مبارزه با طاغوت مبارزات خود را آغاز کردند و به برکت حضور مردم و انگیزه امام (ره) انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

,

 

,

امام جمعه فردوس گفت:دشمنی های استکبار هرگز کمتر نشده بلکه همیشه درصدد براندازی حکومت اسلامی هستند و وظیفه همه پاسداری از انقلاب اسلامی است.

,

 

,

حجت الاسلام بابایی ماهانی در مورد تحریف اندیشه ها و مکتب امام خمینی (ره) که رهبر معظم انقلاب نیز بارها به آن اشاره کرده اند، عنوان کرد:متاسفانه برخی ها قصد تحریف اندیشه و مکتب امام خمینی (ره) را دارند که باید در برابر اینگونه تفکرات بیدار و آگاه بود.

,

حمایت امام خمینی (ره) از کوخی نشینان/ مرقد تشریفاتی مورد رضایت امام راحل نیست

, حمایت امام خمینی (ره) از کوخی نشینان/ مرقد تشریفاتی مورد رضایت امام راحل نیست, حمایت امام خمینی (ره) از کوخی نشینان/ مرقد تشریفاتی مورد رضایت امام راحل نیست, حمایت امام خمینی (ره) از کوخی نشینان/ مرقد تشریفاتی مورد رضایت امام راحل نیست,

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) مسئولین را به ساده زیستی و حمایت از کوخ نشین ها سفارش می کردند و قطعا ساختن مرقد تشریفاتی مورد رضایت امام خمینی (ره) نبوده و نیست.

,

 

,

امام جمعه فردوس بیان کرد: امام خمینی بارها فرمودند:"من هیچ گونه گرایش سیاسی به عنوان تقسیم بندی تندرو و کندرو یا چپ و راست ندارم و این اصطلاحات وارداتی است".

,

 

,

حجت الاسلام بابایی ماهانی تاکید کرد: راه،مشی و منش امام خمینی (ره) در موضع گیری های مقام معظم رهبری خلاصه می شود و اگر کسی واقعا بخواهد راه امام را ادامه دهد باید پشت سر امام خامنه ای حرکت کند.

,

 بیش از این باید منویات امام خمینی (ره) مورد توجه باشد

,  بیش از این باید منویات امام خمینی (ره) مورد توجه باشد,  بیش از این باید منویات امام خمینی (ره) مورد توجه باشد, بیش از این باید منویات امام خمینی (ره) مورد توجه باشد,

وی درمورد نزدیکان و منصوبین به امام (ره) تصریح کرد: دولتمردان و منصوبین به امام باید آموزه امام خمینی (ره) را در ساده زیستی و وجهه امام قرار دهند به تشریفات هرگز نزدیک نشوند؛ نه تنها نزدیکان و منصوبین به امام بلکه همه ما باید بیشتر منویات امام راحل (ره) را مورد توجه قرار دهیم.

,

 

,

امام جمعه فردوس با بیان اینکه بهترین ملاک برای انتخاب رهبر، سخن بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است،گفت: نظر امام راحل (ره) برای مدیریت و رهبری کشور اسلامی ایران نیز حضرت آیت الله خامنه ای بود و مجلس خبرگان هم تکلیف را روشن کرده بنابراین جای هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد.

,

 

,

عدم عمل به نصایح امام خمینی (ره) از سوی مسئولان

, عدم عمل به نصایح امام خمینی (ره) از سوی مسئولان, عدم عمل به نصایح امام خمینی (ره) از سوی مسئولان, عدم عمل به نصایح امام خمینی (ره) از سوی مسئولان,

حجت الاسلام بابایی ماهانی ادامه داد: امام خمینی و مقام معظم رهبری بنایشان بر این بوده و است که دست مسئولین را باز بگذارند اما متاسفانه به نصایح رهبری عمل نمی‌شود.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به برجام خوش بین نبودند، عنوان کرد: متاسفانه در دور جدید که آمریکا از برجام خارج شده مقام معظم رهبری فرمودند:" من به این سه کشور اروپایی نیزاعتماد ندارم.

,

 

,

امام جمعه فردوس گفت: بنابراین روشن است که اروپا هم همان راه آمریکا را می‌رود و ما باید تصمیمی برای بازیابی مسائل هسته ای و آغاز فکر هسته ای داشته باشیم.

,

 

,

حجت الاسلام بابایی ماهانی اظهار کرد:سفارش من به ملت ایران این است که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت ما سالم بماند که سلامت انقلاب ما در گرو ولایت فقیه است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه