اخبار داغ

امام جمعه ملایر عنوان کرد:

امتیاز حقیقی انقلاب امام، معامله نکردن با سران کفر و استکبار بود

امتیاز حقیقی انقلاب امام، معامله نکردن با سران کفر و استکبار بود
امام جمعه ملایر گفت: امتیاز حقیقی انقلاب امام خمینی تسلیم نشدن و معامله نکردن با سران کفر و استکبار بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نافع،حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری پیش از ظهر امروز در مراسم بیست و نهمین سالگرد امام خمینی در مسجد جامع ملایر ضمن تسلیت ایام شهادت امیر مومنان علی(ع) و سالروز رحلت امام راحل اظهار کرد: امم خمینی تربیت یافته مکتب حضرت علی(ع) و اهل بیت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی امام خمینی گفت: ایشان از همه نظر برای ما الگو است و کتب تالیفی ایشان به ویژه کتاب چهل حدیث منبعی بزرگ برای ما در همه ابعاد زندگی است.

,

 

,

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه امام خمینی هم سیاست داشت هم دیانت گفت: ایشان همه مشکلات را کوچک می‌دید و با همه گرفتاریها و مشکلاتی که در راه پیروزی انقلاب برای ایشان به وجود امد آرامشی داشت که انگار هیچ گرفتاری و مشکلی در این راه نداشته است.

,

 

,

وی افزود: ایشان در این دریای پر تلاطم با آرامش حرکت کردند و توانستند در برابر همه خود خواهی ها و زیاده خواهیهای زورگویان بایستند.

,

 

,

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه امام غرب را نادیده می‌گرفت تصریح کرد: ایشان اصلا غرب را نمی‌دید چون خدا را بزرگ می‎دید و کسی که خدا را بزرگ ببیند همه چیز و ما بقی برایش کوچک و بی اهمیت است و این مکتب امام بود.

,

 

,

وی با بیان اینکه امام فرمود« تنها راه سلامت و صلح جهانی انقراض استکبار جهانی است» گفت: امام خمینی راه چگونه زیستن را به هعمه ما یاد یادند و به ما آموختند که هرگز نباید در برابر ظالمان و زورگویان و جهان خواران تسلیم شویم.

,

 

,

برقراری تسلیم نشدن در برابر زورگویان را راه عظمت اسلام دانست و افزود: سلاله نظام اسلامی و نظام امام خمینی و امتیاز حقیقی ایشان معامله نکردن و کنار نیامدن با سران کفر است و اگر کسی این شالوده امام راحل را نادیده بگیرد بزرگترین خیانت را به انقلاب و نظام امام خمینی کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه آنچه را برخی درخشت می‌بینند در آینه برخی نمی‌بینند گفت: این مثال مصداقش امام خمینی بود ایشان از همان سال 42 طاغوت، استکبار و اسرائیل را به عنوان سه مثلث شوم شناختند و در مقابل آنها ایستادند.

,

 

,

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه به فرموده ایشان همه بدبختیها زیر سر آمریکا است گفت: اگر امروز ندای اسلام خواهی در جهان طنین انداز می شود، اگر امروز شب قدری برای ما باقی مانده ، اگر امروز لقمه نانی به دست مسلمانان می رسد همه و همه به برکت انقلاب امام خمینی است.

,

 

,

وی افزود امروز مسلمانان در دنیا حاکمیت و قدرت دارند و این به خاطر این است که امام فرمود «ما دندانهای آمریکا را در دهانش خرد خرد می‌کنیم».

,

 

,

وی با بیان اینکه مسئولان نظام همه شاگرد امام خمینی هستند گفت: مسئولان ما باید این شاگردی را در خودشان حفظ کنند و اگر در مسیر و راه امام نباشند مسئولیت را کنار بگذارند.

,

 

,

وی افزود مسئولیت در نظام اسلامی باید با طهارات و طیب باشد کسی که در نظام اسلامی مسئولیت دارد باید طهارت فکری، طهارت سیاسی، طهارات اقتصادی را داشته و کسانی که این گونه هستند باید بر این انقلاب حاکمیت کنند.

,

 

,

وی با بیان اینکه برخی با تحریف اینکه امام خمینی در سالهای آخر عمر بابرکتشان از گفتن مرگ بر آمریکا پشیمان شده بودند گفت: امامی که آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانستند چگونه از مرگ بر امریکا پشیمان شده بودند.

,

 

,

وی اضافه کرد: وقتی یک عده در این کشور در برابر سوزانده شدن پرچم آمریکا ایستاندند و گفتند این توهین به ملت آمریکا است باید به آنها گفت: آمریکا با اعمال سخفیف و زشتش به دل ملت ایران آتش می زند حالا شما دلسوز ملت آمریکا شده‌اید.

,

 

,

وی افزود: بنا به فرموده امام حتی اگر در سراسر آمریکا و مساجد آمریکا صدای توحید طنین انداز شود شعار مرگ بر آمریکا را رها نکنیدو این فرموده امام راحل است چرا که آمریکا همیشه شیطان بزرگ است.

,

 

,

وی افزود: هر کس این تفکر امام را جابجا کند اولین خیانتش به شهدای 15 خرداد بوده است

,

برقراری خاطرنشان کرد: هر کس در نظام اسلامی با سیاست امام پیش نرود باید بیرون رود چرا که سیاست امام قابل تغییر نیست و امیدواریم هر چه سریعتر این سیاست امام به دست خلف صالح امام در آینده نه چندان دور جهانی شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه