اخبار داغ

به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره)؛

اجتماع ۲۰۰۰ نفری بسیجیان در مشهد برگزار می شود

اجتماع ۲۰۰۰ نفری بسیجیان در مشهد برگزار می شود
همایش دوهزار نفری بسیجیان گردان های امام حسین (ع) شهر مشهد مقدس، لشکر عملیاتی پنج نصر در روز سه شنبه 15 خردادماه در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد گل محمدی در گفتگو با صبح توس؛ ضمن اشاره به اینکه بسیج و بسیجیان همواره مهم ترین افراد پایبند به آرمان های امام و انقلاب بوده اند، اظهار کرد: همایش دوهزار نفری بسیجیان گردان های امام حسین (ع) شهر مشهد مقدس، لشکر عملیاتی پنج نصر در روز سه شنبه 15 خردادماه در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: این همایش از ساعت 18 عصر با حضور بسیجیان معزز لشکر پنج نصر و خانواده هایشان، برخی از فرماندهان استان و رزمندگان دفاع مقدس  حضور دارند.

,

 

,

مدیر روابط عمومی لشکر پنج نصر با اشاره به اهداف این تجمع؛ گفت: با توجه به سالگرد رحلت امام خمینی (ره) این بسیجیان مخلص جهت بیعت مجدد با آرمان های امام و انقلاب و وفاداری به ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای در کنار هم جمه خواهند شد.

,

 

,

وی ادامه داد: از اهداف دیگر این اجتماع تالیف و الفت میان قلوب مسلمانان است تا بتوانند در مسیر انقلاب اسلامی با قوت هرچه بیشتر حرکت کرده و دشمنان و مستکبران عالم را از بین ببرند.

,

 

,

گل محمدی عنوان کرد: این اجتماع با سخنرانی آیت الله علم الهدی و آِت الله رئیسی و با حضور برخی از فرماندهان سپاه امام رضا (ع) و لشکر عملیاتی پنج نصر برگزار خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه