اخبار داغ

اعتراف تاجگردون به کم کاری بخش صنعت درایجاد اشتغال/ انتظاراتمان از اشتغال زایی جوانان برآورده نشد

اعتراف تاجگردون به کم کاری بخش صنعت درایجاد اشتغال/ انتظاراتمان از اشتغال زایی جوانان برآورده نشد
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت:در بخش صنعت و اشتغال که ضعف منطقه است خیلی کم کار شده است ومتاسفانه آن چیزی که ما انتظار داشتیم برای اشتغال جوانان کار بشود،انجام نشد که در این قسمت و در سایر امور صنعتی نیز ضعف‌هایی وجود دارد که سرمایه‌گذار و دستگاه‌های اجرایی خوب کار نکرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آفتاب جنوب، غلامرضا تاجگردون،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس  در گفت و گو با آفتاب جنوب در خصوص خروجی نشست بررسی پروژه های عمرانی گچساران گفت: باید عنوان کنم جلسات کارشناسی، جلسات پرچالشی هستند که بیشتر بر روی نقاط ضعف‌ها کار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب جنوب, آفتاب جنوب,

دربخش صنعت کم کاری شده است

, دربخش صنعت کم کاری شده است, دربخش صنعت کم کاری شده است,

وی افزود: در مجموع به جز یک بخش صنعت که آن هم تابع شرایط کشور است کم‌کاری شده و ما بقیه پروژه‌ها به نسبت شرایط و روند بهتری را نسبت به سال گذشته داشته‌اند.

,

تاجگردون تصریح کرد: برآورد بنده که مجموعا برای چهار سال پیش‌بینی کرده‌ایم در برخی نقاط پیشرفت 40 الی 50 درصدی است و برخی نقاط حتی تا پیشرفت 70 الی 80 درصد نیز دست یافته‌ایم.

,

در بخش کشاورزی و آب کارهای خوبی صورت گرفته است 

, در بخش کشاورزی و آب کارهای خوبی صورت گرفته است , در بخش کشاورزی و آب کارهای خوبی صورت گرفته است ,

نماینده گچساران و باشت درمجلس بیان کرد: به نظرم اگر همین روند ادامه پیدا کند و دستگاه‌های فعال به کارشان ادامه دهند و مدیریت‌ها نیز نظارت بیشتری داشته باشند وضعیت بهتر حاصل خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: البته متاسفانه در بخش‌های اقتصادی مشکلاتی از جمله اشتغال، تولید که به خصوص در بخش صنعت است ضعیف عمل شده است و در بخش کشاورزی و آب کارهای خوبی صورت گرفته است و در بخش آب باید عنوان کنم به صد درصد اهدافمان دست پیدا کرده‌ایم.

,

تخصیص 1.5 میلیارد دلار برای توسعه اشتغال روستایی

, تخصیص 1.5 میلیارد دلار برای توسعه اشتغال روستایی, تخصیص 1.5 میلیارد دلار برای توسعه اشتغال روستایی,

 تاجگردون اظهارکرد:متاسفانه در بخش صنعت و اشتغال که ضعف منطقه است خیلی کم کار شده است، در بخش تسهیلاتی که مجلس مصوب کرده است و دولت هم در حال اجرای آن است اعتباری به مبلغ یک و نیم میلیارد دلار در خصوص اشتغال توسعه روستایی در کل کشور تخصیص داده شده که در این زمینه وضعیت خوبی را شاهد نیستیم چرا که در کل کشور 4 تا 5 درصد جذب شده است.

,

وی ادامه داد: متاسفانه در شهرستان گچساران آن چیزی که به نظر می‌رسد نسبت به کل استان بهتر باشد اما شاهد هستیم که عدد 5 درصد را در حوزه اشتغال فراگیر و روستایی و عشایری به خود اختصاص داده است که این عدد بسیار پایین است.

,

 سرمایه‌گذار و دستگاه‌های اجرایی خوب کار نکرده‌اند

,  سرمایه‌گذار و دستگاه‌های اجرایی خوب کار نکرده‌اند,  سرمایه‌گذار و دستگاه‌های اجرایی خوب کار نکرده‌اند,

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد:متاسفانه آن چیزی که ما انتظار داشتیم برای اشتغال جوانان کار بشود،انجام نشد که در این قسمت و در سایر امور صنعتی نیز ضعف‌هایی وجود دارد که سرمایه‌گذار و دستگاه‌های اجرایی خوب کار نکرده‌اند.

,

اجرای 100 پروژه تاثیرگذار درگچساران

, اجرای 100 پروژه تاثیرگذار درگچساران, اجرای 100 پروژه تاثیرگذار درگچساران,

وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های تاثیرگذار گچساران گفت: بیش از صد پروژه بزرگ و تاثیرگذار در شهرستان گچساران وجود دارد که شامل راه‌ها است که بیش از 400 الی 500 میلیارد تومان در این زمینه در این شهرستان در حال اجرا هستند.

,

 تاجگردون با بیان اینکه پروژه‌های راه و شهرسازی نیاز به شتاب‌بخشی بیشتری دارند، تصریح کرد: یکی از این پروژه‌ها بیمارستان نرگسی است که با تکمیل این بیمارستان یکی از اولویت‌های کاری ما به شمار می‌رود ونیزپروژه‌های نوسازی بافت فرسوده گچساران  که در حال حاضر در حال انجام است.

,

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس افزود: در زمینه کشاورزی تا پایان امسال 16 هزار هکتار زمین‌های کشاورزی این شهرستان نیزاز دیم به آبیاری نوین مجهز می‌شوند.

,

وی تصریح کرد: امیدوار هستیم که اگر مقداری دستگاه‌های اجرایی و در راس آن استاندارکهگیلیویه وبویراحمد به بحث‌های تولیدی که به اشتغال مستقیم برمی‌گردد تلاش کند ،ما می‌توانیم شاهد قدم‌های بزرگتری باشیم.

,

تاجگردون در ادامه با اشاره به پروژه سینما و پردیس هنری این شهرستان اظهار کرد: کارهای خوبی در این خصوص در حال انجام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه