اخبار داغ

امام جمعه سبزوار:

افکار امام(ره) باعث رهایی جهان اسلام از دست مستکبران شد

افکار امام(ره) باعث رهایی جهان اسلام از دست مستکبران شد
امام جمعه سبزوار گفت: افکار امام(ره) باعث رهایی جهان اسلام از دست مستکبران شد و امروزه انقلاب اسلامی ملجا و پناهگاه مردم مظلوم منطقه به ویژه فلسطینیان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیرسبزوار حجت الاسلام غلامرضا مقیسه صبح امروز در جمع بیش از 5هزار مردم روزه دار سبزوار که برای گرامی داشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی در مصلی سبزوار گرد هم آمده بودند با بیان اینکه امام خمینی تاکید بر اسلامی بودن و اسلامی ماندن حکومت داشت اظهارداشت: امام با تکیه بر قدرت مردم توانست حکومت سفاک پهلوی که دست نشانده استکبار بودند را از اریکه قدرت به زیر کشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار,

 

,

وی با اشاره به اینکه امام خمینی از ابتدا در فکر ایجاد حکومتی مستقل و بودن تکیه بر نیروهای خارجی بود ادامه داد: قدرت ایمان ایشان و همچنین توکل به وجود اقدس خداوند سبب شد تا در این راه موفق شده و حکومتی اسلامی را بدون وابستگی به هیچ کشوری ایجاد کند.

,

 

,

مقیسه در ادامه به شیوه سیر و سلوک امام خمینی(ره) اشاره کردو افزود: امام خمینی(ره) عارف حقیقی بود که برخلاف برخی افراد که ادعای عرفان کرده و سعی در فریب مردم دارند هیچ گاه چنین ادعایی نکرد و تنها برای خداوندزندگی کرد.

,

 

,

امام جمعه سبزوار با بیان اینکه امروزه انقلاب اسلامی ملجا و پناهگاه مردم مظلوم منطقه به ویژه فلسطینیان شده است تاکید کرد: امام خمینی(ره) نه تنها ما را از بند اسارت و دژخیمان پهلوی رهانید بلکه سبب شد تا این پیروزی نقطه امیدی برای تمام مستضعفان عالم به ویژه مردم مظلوم منطقه شود.

,

 

,

وی همچنین به آینده نگری امام خمینی (ره) در خصوص دستور تاسیس نیروی مردمی به عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این نیرو به حق پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون بوده است و افکار امام باعث رهایی جهان اسلام از دست مستکبران شد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه