اخبار داغ

همزمان با فرا رسیدن 14 خردادماه انجام شد؛

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در خلیل آباد+ تصاویر

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در خلیل آباد+ تصاویر
مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی ایران و قیام جاودانه ۱۵ خرداد با حضور مسئولان و اقشار مردم در مسجد جامع شهرستان خلیل آباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، همزمان با فرا رسیدن 14 خرداد سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، شب گذشته مراسم بزرگداشت و عزاداری با حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خلیل آباد، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم امروز در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

مردم ولایت‌مدار خلیل آباد با حضور گسترده خود در مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) بار دیگر با امام فقید خود تجدید پیمان کرده و ثابت کردند که هیچ موقع از مسیر انقلاب و آرمان‌های امام راحل خارج نمی‌شوند.

,

قرائت قرآن ، مداحی و مرثیه خوانی مداحان اهل بیت (ع) از برنامه های این مراسم بود و در حاشیه این مراسم ایستگاه صلواتی به یاد امام (ره) برپا شد.

,

 

,

حجت الاسلام اسلامی فر در این مراسم با بیان اینکه عبد بودن و بنده خدا بودن یکی از ویژگی های همه انبیاء الهی در قرآن کریم است، اظهار داشت: عبودیت و بندگی یکی ویژگی بالاتر از همه عناوین و درجات اولیائی است.

,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: عبودیت و بندگی یکی ویژگی بزرگ است و امام علی (ع) نیز در این مسیر قدم برداشت و این عبد بودن در زندگی حضرت امام خمینی (ره) خود را به خوبی نشان می دهد.

,

این کارشناس مسائل مذهبی با تاکید بر اینکه قبل از پدر بودن برای فرزندان، قبل از همسر بودن برای همسر و قبل از مدیر یک اداره بودن باید عبد خدا باشیم، تصریح کرد: وظیفه اول هر انسانی عبد خدا بودن است و بعد در مسیر وظیفه دنیایی خود حرکت کنیم و امام (ره) نیز اینگونه بودند.

,

وی با اشاره به اینکه  امام خمینی (ره) دستورات خدا را بر همه چیز مقدم می داشت، اذعان کرد: امام (ره) در جلسات مربوط جنگ به وقت اذان جلسه را ترک می کرد و امر خدا را بر همه چیز مقدم می داشت.

,

اسلامی فر با بیان اینکه خداوند وقتی عزت می دهد که مطیع دستور او باشیم ، عنوان کرد: ولایت فقیه یک مسئله مهمی است که خداوند از آن به عنوان حزب الله در قرآن یاد کرده است.

,

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) حزب الله که در قرآن آمده بود را زنده و احیاء کرد و در جوامع مختلف نیز باعث فتح دلها شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه