اخبار داغ

دهقان:

اروپا به دنبال اعمال محدودیت‌های موشکی و منطقه‌ای جدید است/ طبق قانون باید از برجام خارج شویم

اروپا به دنبال اعمال محدودیت‌های موشکی و منطقه‌ای جدید است/ طبق قانون باید از برجام خارج شویم
نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی گفت: اروپایی ها می‌خواهند برجام حفظ شود اما برنامه موشکی ما باید تعدیل شود و در منطقه رفتارمان را تغییر دهیم یعنی تابع سیاست‌های آن‌ها شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، محمد دهقان، نماینده مردم شهرستان چناران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع مردم چناران، اظهار داشت: این جلسات تشریفاتی نیست بلکه مبارزاتی محسوب می‌شود چراکه اگر امام (ره) و خط او تحریف شود، انقلاب از بین خواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

اگر امام (ره) و خط او تحریف شود، انقلاب از بین می‌رود

, اگر امام (ره) و خط او تحریف شود، انقلاب از بین می‌رود,

 

,

وی ادامه داد: از زوایای مختلفی می‌توان پیرامون شخصیت امام (ره) صحبت کرد اما ویژگی اصلی ایشان که باعث ماندگاری ۴۰ ساله انقلاب شده است این است که ایشان پرچم‌دار اسلام ناب محمدی صلی‌الله علیه و آله و سلم بودند و آن را از اسلام آمریکایی تفکیک کردند.

,

 

,

وی افزود: اسلام ناب نه اسیر تحجر است و نه اسیر التقاط. اسلام انقلابی شاه و آمریکا را از کشور بیرون کرد و در برابر دشمنان اهل سازش نیست.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: در مقابل این اسلام، اسلام آمریکایی قرار دارد و امام (ره) نماد آن را استکبار، اشرافی گری و حکومت‌های طاغوتی پهلوی و عربستان می‌دانستند.

,

 

,

تأکید امام (ره) بر مرزبندی اسلام ناب و اسلام آمریکایی/ امام (ره) مراودات سازشکارانه با غرب را به‌هیچ‌وجه تحمل نمی‌کرد

, تأکید امام (ره) بر مرزبندی اسلام ناب و اسلام آمریکایی/ امام (ره) مراودات سازشکارانه با غرب را به‌هیچ‌وجه تحمل نمی‌کرد,

 

,

وی گفت: امام (ره) مرتب بر مرز اسلام ناب و آمریکایی تأکید داشتند و می‌فرمودند اسلام ناب در برابر هیچ قدرت مادی کرنش نخواهد کرد. امام (ره) کوتاه آمدن در مقابل دشمن و مراودات سازشکارانه را به‌هیچ‌وجه تحمل نمی‌کرد و معتقد بودند اگر آمریکا را از در بیرون کردیم می‌خواهد از پنجره داخل بیاید.

,

 

,

تسخیر لانه جاسوسی با رو کردن دست جریان سازش، انقلاب را تثبیت کرد

, تسخیر لانه جاسوسی با رو کردن دست جریان سازش، انقلاب را تثبیت کرد,

 

,

نماینده مردم شهرستان چناران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ماجرای تسخیر لانه جاسوسی، دولت موقت مخالف این اقدام بود و درصدد دستگیری دانشجویان برآمد اما امام (ره) از دانشجویان دفاع کرد و نام آن را انقلاب دوم گذاشت چون فهمیده بود که جریان خوش‌بین نسبت به آمریکا، جریان لیبرال، جریان سازش، جریان واداده در برابر غرب و جریانی که به اسلام انقلابی اعتقادی ندارد بلکه معتقد به اسلام آمریکایی است و می‌خواهد با مراودات پنهانی با آمریکا دوباره پای آمریکا را در کشور باز کند.

,

 

,

وی بیان کرد: دانشجویان پیرو خط امام (ره) به‌درستی تشخیص دادند که اگر لانه جاسوسی فتح شود دست پنهان جریان سازش که پشت‌صحنه با آمریکا گفتگو دارند افشا می‌شود لذا امام (ره) از آن حرکت دفاع کرد و آن را انقلاب دوم که بزرگ‌تر از انقلاب اول است نامیدند و از این طریق نظام انقلاب اسلامی تثبیت شد.

,

 

,

 وی تصریح کرد: اگر لانه جاسوسی فتح نمی‌شد، دست امیر انتظام‌ها، دست یزدی‌ها و بنی‌صدرها خیلی از جاسوس‌ها رو نمی‌شد.

,

 

,

وی بیان کرد: امام (ره) در برابر هیچ حرکتی که ذره‌ای کرنش در برابر آمریکا از خود نشان دهد، کوتاه نمی‌آمد. وقتی‌که آقای کنگرلو، مشاوره میرحسین موسوی از طریق فردی جاسوس ماجرای مک‌فارلین را به وجود آوردند و سناتورهای آمریکایی به ایران آمدند تا با مسئولین جمهوری اسلامی صحبت کند و گفتگوهای پشت‌صحنه صورت بگیرد، زمانی که امام (ره) متوجه شد هواپیمای حامل سناتورهای آمریکایی به ایران آمده است که با ایران مذاکره کند امام (ره) اجازه مذاکره به آن‌ها را نداد و گفتند از همین‌جا باید برگردند.

,

 

,

خوی استکباری آمریکا اجازه نمی‌دهد مشکلی از طریق مذاکره حل شود/ آمریکا با ذات انقلاب اسلامی در تعارض است

, خوی استکباری آمریکا اجازه نمی‌دهد مشکلی از طریق مذاکره حل شود/ آمریکا با ذات انقلاب اسلامی در تعارض است,

 

,

دهقان بابیان این پرسش که چرا امام (ره) چرا امام (ره) حاضر نمی‌شد مسئولین کشور با آمریکا مذاکره کنند، گفت: امام (ره) از ابتدا می‌دانست که خوی استکباری آمریکا به‌گونه‌ای نیست که بتوان با مذاکره مشکلات را حل کرد. آمریکا با ذات انقلاب اسلامی در تعارض است.

,

 

,

برجام؛ تکرار تجربه تلخ رابطه گرگ‌ و میش

, برجام؛ تکرار تجربه تلخ رابطه گرگ‌ و میش,

 

,

نماینده مردم شهرستان چناران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعد از انقلاب همیشه این تجربه تلخ را داشته‌ایم که عده‌ای فکر می‌کردند کوتاه آمدن در برابر آمریکا مشکل را حل می‌کند اما امام (ره) می‌گفت رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ‌ومیش است.

,

 

,

وی افزود: هرچند وقت یک‌بار باید هزینه این خوش‌بینی را بپردازیم که آخرین آن نیز برجام بود. رهبری بارها فرمودند من به این مذاکرات خوش‌بین نیستم اما شاید باعث بالا رفتن ظرفیت فکری ملت شود.

,

 

,

وی بابیان اینکه رهبری بارها راه‌حل برون‌رفت کشور از مشکلات را بیان کردند، گفت: چین و روسیه با آمریکا درگیری دارند. روسیه توسط آمریکا تحریم شده است. ببینیم این کشورها چه‌کار می‌کنند. روسیه وقتی تحریم شد ۴۶ میلیارد دلار وارداتش از اروپا را قطع کرد و یورو و دلار را از مبادلات ارزی خود حذف کرد.

,

 

,

وی تأکید کرد: مشکلات، راه‌حل دارد. هم در بیانات رهبری و هم تجربه دیگر کشورها. راه امام (ره) روشن است؛ سازش و عقب‌نشینی نتیجه نخواهد داد و باید ایستادگی کرد.

,

 

,

می‌خواهند برجام حفظ شود با محدودیت‌های موشکی و منطقه‌ای جدید

, می‌خواهند برجام حفظ شود با محدودیت‌های موشکی و منطقه‌ای جدید,

 

,

دهقان بابیان اینکه اروپا و آمریکا تقسیم‌کار کرده‌اند، گفت: آن‌ها می‌خواهند برجام حفظ شود اما برنامه موشکی ما باید تعدیل شود و در منطقه رفتارمان را تغییر دهیم یعنی تابع سیاست‌های آن‌ها شویم.

,

 

,

وی ادامه داد: آمریکا بعد از شکست‌های پی‌درپی در منطقه به دنبال این است که توسط اروپا ما را پای میز مذاکره بنشاند و وادار به مذاکره کند. می‌خواهند محدودیت‌های هسته‌ای ما دائمی شود.

,

 

,

چرا اروپا ما را به آمریکا ترجیح نمی‌دهد؟

, چرا اروپا ما را به آمریکا ترجیح نمی‌دهد؟,

 

,

عضو کمیسیون حقوقی مجلس افزود: اروپا هزار میلیارد دلار با آمریکا مراوده مالی دارد اما کل مبادلات آن‌ها با ما ۱۵ میلیارد دلار است و بدیهی است هیچ‌گاه مراوده هزار میلیارد دلاری را به خاطر ۱۵ میلیارد دلار به خطر نمی‌اندازند ضمن اینکه اروپا تحت لابی صهیونیست است.

,

 

,

 طبق قانون باید از برجام خارج می‌شدیم

,  طبق قانون باید از برجام خارج می‌شدیم,

 

,

وی خاطرنشان کرد: طبق قانون ایران باید به‌محض اینکه آمریکا از برجام خارج شد و تحریم‌ها را بازگرداند، ما باید از برجام خارج می‌شدیم.

,

 

,

وی در همین راستا بیان داشت: اگر بعد از خروج آمریکا از برجام ما نیز خارج می‌شدیم و بعد وارد مذاکره با اروپاییان می‌شدیم بهتر بود و دسته برتر داشتیم.

,

 

,

مستضعفین مدار حرکت انقلاب هستند

, مستضعفین مدار حرکت انقلاب هستند,

 

,

 وی عنوان کرد: امام (ره) توجه خاصی به مستضعفین داشت چراکه این مستضعفین هستند که در راه انقلاب خون داده‌اند. امام (ره) می‌فرمودند یک موی کوخ‌نشینان به همه کاخ‌نشینان می‌ارزد. اگر روزی دولتمردان و مجلسی‌های به‌سوی کاخ‌نشینی حرکت کنند فاتحه انقلاب خوانده می‌شود و اگر روزی علمای ما به زرق‌وبرق دنیا رو بیاورند فاتحه اسلام را باید خواند.

,

 

,

نماینده مردم شهرستان چناران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مدار حرکت انقلاب از دید امام (ره) مستضعفین هستند. امام (ره) در برابر آمریکا سازش‌ناپذیر بود اما در برابر مستضعفین کرنش می‌کرد.

,

 

,

دهقان تصریح کرد: منظور امام (ره) از مستضعفین توده مردم بود. کسانی که به استضعاف کشیده شده‌اند. صرفاً منظور فقرا نبودند. کسانی که اجازه پیشرفت به آن‌ها داده نشده است.

,

 

,

دلیل شکسته انقلاب مشروطه حاکمیت ثروتمندان بر آن انقلاب بود

, دلیل شکسته انقلاب مشروطه حاکمیت ثروتمندان بر آن انقلاب بود,

 

,

وی ادامه داد: امام (ره) تأکید داشتند افراد متوسط و مادون متوسط بر کشور حاکم شوند و دلیل شکسته انقلاب مشروطه و حاکمیت ثروتمندان بر آن انقلاب می‌دانستند چراکه ثروتمندان نگران ثروت‌های خود هستند و سکوت می‌کنند اما پابرهنگان چیزی برای از دست دادن ندارند.

,

 

,

ایستادن پای خط امام (ره) عزت ملت را به همراه دارد

, ایستادن پای خط امام (ره) عزت ملت را به همراه دارد,

 

,

وی تأکید کرد: هر جا از خط امام (ره) فاصله گرفتیم شکست خوردیم و ایستادن پای خط امام (ره) موجب عزت ملت شده است.

,

 

,

نقدینگی یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار میلیارد تومانی که از آن استفاده نمی‌شود

, نقدینگی یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار میلیارد تومانی که از آن استفاده نمی‌شود,

 

,

وی عنوان کرد: راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور کرنش کردن نیست بلکه مقاومت است. یک‌میلیون و پانصد هزار میلیارد تومان در کشور نقدینگی وجود دارد که به هر سمت برود (سکه، دلار، زمین و ...) آن بخش‌ها را تباه می‌کند. باید بتوانیم از این نقدینگی در راستای سرمایه‌گذاری استفاده کنیم.

,

 

,

دهقان بیان داشت: سرمایه‌گذاری خارجی خوب است اما اگر گوشه‌ای از این نقدینگی، سرمایه‌گذاری شود، اقتصاد کشور نجات پیدا خواهد کرد. استفاده نکردن از این نقدینگی مضر است.

,

 

,

مذاکره با کشورهای همسایه فراموش شده است

, مذاکره با کشورهای همسایه فراموش شده است,

 

,

نماینده مردم شهرستان چناران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر گوشه‌ای از وقتی‌که برای مذاکره با غرب گذاشتیم با کشورهای همسایه مذاکره می‌کردیم، بخش قابل‌توجهی از مشکلاتمان حل می‌شد.

,

 

,

می‌خواهند انقلاب را ناکارآمد جلوه دهند/ به برکت حضور مردم وضعیت بهتر خواهد شد

, می‌خواهند انقلاب را ناکارآمد جلوه دهند/ به برکت حضور مردم وضعیت بهتر خواهد شد,

 

,

 وی عنوان کرد: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است ما خودمان می‌دانیم که مفاسد داریم ما مشکلات را بیان می‌کنیم که اصلاح شود اما آمریکا می‌خواهد این‌گونه جلوه دهد که انقلاب جواب نداده و ناکارآمد است. ما حق ناامید شدن نداریم و به برکت حضور مردم درصحنه وضعیت بهتر خواهد شد.

,

 

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه