اخبار داغ

گشت مشترک بازرسی انبارهای مواد غذایی در بهارستان برگزار شد

گشت مشترک بازرسی انبارهای مواد غذایی در بهارستان برگزار شد
گشت مشترک بازرسی انبارهای مواد غذایی با حضور مسئولان و نمایندگان ادارات شهرستانی در شهرستان بهارسان برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، در راستای برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان بهارستان این بار به منظور نظارت بر وضعیت بهداشتی انبارهای مواد غذایی در سطح شهرستان، از این انبارها بازدید صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

گفتنی است که در این گشت مشترک با اولویت مبارزه با پدیده قاچاق کالا و با تیمی متشکل از نماینده دادستان شهرستان بهارستان، مأموران شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همچنین نیروی انتظامی برگزار شد، از 4 انبار بزرگ واقع در بهارستان بازدید به عمل آمد.

,

در طول این بازرسی‌ها قریب به 1500 کیلوگرم کالای غیربهداشتی معدوم و حدود 50 تن مواد غذایی مشکوک نیز توقیف گردید تا از تهدید شدن سلامتی شهروندان بهارستانی توسط مصرف مواد غذایی ناسالم جلوگیری شود.

,

بنابر این گزارش با افراد متخلف مطابق قانون و به شکل جدی برخورد صورت خواهد گرفت و ب همین منظور پرونده واحدهای صنفی متخلف جهت طی مراحل قانونی و اعمال جریمه به مراجع قضایی ارسال شد.

,

درطی برگزاری این گشت‌های مشترک در سطح شهرستان بهارستان هربار مقدار قابل توجهی مواد غذایی غیربهداشتی و فاسد معدوم می شود که این اخبار بیش از اینکه خوشحال کننده باشند، نگران کننده هستند، چراکه نشان می دهد که واحدهای صنفی متخلف زیادی در سطح شهرستان درحال فعالیت می باشند و هر روز سلامت شهروندان بهارستانی در معرض خطر قرار می گیرد.

,

درپایان لازم به ذکر است که باتوجه به خبر مصمومیت مردم توسط مصرف قارچ‌های سمی در نقاط مختلف کشور و همچنین منفعت طلبی عده‌ای به وسیله پخش و فروش مواد غذایی فاسد و ناسالم، برگزاری این گشت‌های مشترک سبب ایجاد رضایت در بین شهروندان بهارستانی به ویژه در ایام ماه رمضان می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه