اخبار داغ

همزمان با دومین سالگرد «سردار شهید رضا رستمی مقدم »؛

یادواره اولین شهید مدافع حرم در خرم آباد برگزار شد+تصاویر

یادواره اولین شهید مدافع حرم در خرم آباد برگزار شد+تصاویر
شامگاه دوشنبه 14 خرداد همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج رضا رستمی مقدم یادواره این شهید به عنوان اولین شهید مدافع حرم خرم آبادی در مسجد امام حسن عسگری (ع) برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک شامگاه دوشنبه 14 خرداد همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج رضا رستمی مقدم یادواره این شهید بزرگوار به عنوان اولین شهید مدافع حرم خرم آبادی در مسجد امام حسن عسگری (ع) برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

دومین سالگرد شهادت حاج رضا رستمی مقدم

, دومین سالگرد شهادت حاج رضا رستمی مقدم ,

 

,

علاقه خاص حاج رضا رستمی مقدم به حضرت زینب (س) او را راهی سفر بی بازگشت کرد؛او به دوستان و خانواده خود گفته بود که نمی تواند شاهد ظلم برمردم بی دفاع باشد باید به دنبال تکلیف رفت و تکلیف ما را حضرت سید الشهدا (ع)مشخص کرده است.

,

 

,

حجت الاسلام جمیاری؛نماینده ولی فقیه در شهرستان دلفان با اشاره به کار مهم شهدای مدافع حرم گفت:شهدای مدافع حرم نه تنها آرامش خانواده خود که آرامش فراتر از مرزایران برای آن ها اهمیت داشت و بهای آن را هم که جانشان بود پرداخت کردند.

,

 

,

یادواره اولین شهید مدافع حرم خرم آبادی

, یادواره اولین شهید مدافع حرم خرم آبادی,

 

,

وی در رابطه با جایگاه شهیدی که در راه خدا شمشیر می زند گفت: در روایتی از امیر مؤمنان آمده است شهیدی که شمشیر می زند ملائکه کمکش می کنند و وقتی که شمشیری بر بدن او می خورد چنان لذتی پیدا می کند ،گویی آب خنک می نوشد.

,

 

,

دومین سالگرد شهادت حاج رضا رستمی مقدم1

, دومین سالگرد شهادت حاج رضا رستمی مقدم1,

 

,

حجت الاسلام جمیاری با ابراز این موضوع که خداوند می فرماید من سرپرست خانواده شهدا هستم عنوان کرد: ناب ترین فرزندان، فرزندان شهدا هستند چراکه خدا سرپرستی آن ها را برعهده دارد.

,

 

,

امام جمعه دلفان بصیرت ،ولایتمداری و عاشورایی بودن را سه درس مهم شهدا برشمرد.                  

,

            

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه