اخبار داغ

تصادف رانندگی در سنندج یک کشته بر جا گذاشت

تصادف رانندگی در سنندج یک کشته بر جا گذاشت
فرمانده پلیس راه استان کردستان گفت: تصادف رانندگی میان دو خودروی سواری در جاده سنندج - دهگلان یک کشته بر جا گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، عیسی گوهری اظهار داشت: این تصادف ساعت هفت صبح امروز میان سواری سمند و پیکان در 30 کیلومتری سنندج روی داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,


وی افزود: خودروی پیکان از مبدا سنندج در حرکت بود و خودروی سمند هم از جهت مخالف حرکت می کرد که پس از برخورد این 2 خودرو، راننده پیکان در دم جان خود را از دست داد.

,
,

 

,


سرهنگ گوهری تاکید کرد: براساس اعلام کارشناسان پلیس راه، راننده خودروی سمند به علت خستگی و خواب آلودگی به سمت چپ جاده منحرف و موجب برخورد رخ به رخ با سواری پیکان می شود.

,
,

 

,


استان کردستان در تعطیلات نوروز با 26 کشته و 241 درصد افزایش تلفات نسبت به مدت مشابه سال قبل، استان اول در کشور بود که کسب این رتبه نگرانی ها را افزایش داده است.

,
,

 

,


بر اساس آمار پزشکی قانونی کردستان سال گذشته بر اثر تصادفات رانندگی 388 نفر جان خود را در کردستان از دست دادند که در مقایسه با سال قبل از آن 3.7 درصد رشد داشته است.

,
,


بر اساس همین آمار در سال گذشته شاهد مصدومیت 6 هزار و 949 نفر بر اثر تصادف رانندگی در کردستان بودیم که نسبت به سال ما قبل از آن که پنج هزار و 624 نفر مصدوم شده بودند میزان مصدومیت ناشی از تصادفات 23.6 درصد رشد داشته است.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه