اخبار داغ

فداکاری شجاعانه یک مامور کهگیلویه و بویراحمدی به قیمت جانش تمام شد+جزییات

فداکاری شجاعانه یک مامور کهگیلویه و بویراحمدی به قیمت جانش تمام شد+جزییات
جسد سرباز وظیفه روز گذشته پیدا شد ولی جسد ستوان بوستانی، صبح امروز با تلاش تیم غریق نجات نیروی دریایی اعزامی از بندرانزلی و انجام عملیات نجات در شش متری دریاچه سد کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، امیر قربانی فرمانده پاسگاه انتظامی بلوکات شهرستان رودبار روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: ساعت 19 روز گذشته از طرف حراست آب منطقه ای گیلان با این پاسگاه تماس گرفته و اطلاع داده شد که افسر نگهبان سد شهربیجار به نام ستوان حجت الله بوستانی، در اقدامی ایثارگرانه، برای نجات سرباز وظیفه سامان علی نژاد که در حال غرق شدن در آب بود، شتافت ولی هر 2 نفر در دریاچه سد غرق شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس،,

وی ادامه داد: جسد سرباز وظیفه روز گذشته پیدا شد ولی جسد ستوان بوستانی، صبح امروز با تلاش تیم غریق نجات نیروی دریایی اعزامی از بندرانزلی و انجام عملیات نجات در شش متری دریاچه سد کشف شد.

,


ستوان بوستانی از طایفه جلیل، اهل استان کهگیلویه و بویراحمد کادر نیروی انتظامی، متاهل و دارای سه فرزندبود که به عنوان نیروهای حفاظت و حراست، از سال گذشته در این سد انجام وظیفه می کرد .

,
,


سد بزرگ مخزنی آیت الله بهجت فومنی به عنوان تأمین‌کننده آب شرب بیش از 70 درصد مردم شهرهای مرکزی استان گیلان، در هشت کیلومتری امامزاده هاشم واقع در 35 کیلومتری جنوب شهر رشت در منطقه‌ای به نام دوآبان بر روی رودخانه زیلکی که از دامنه‌های قله درفک سرچشمه می‌گیرد، احداث شده است. 

,
,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه