اخبار داغ

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان:

حضور یکپارچه مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) دشمنان انقلاب را ناامید کرد

حضور یکپارچه مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) دشمنان انقلاب را ناامید کرد
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: ملت ایران در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) پاسخ قاطع، یکپارچه و مستحکم "هیهات من الذله" خود را مقابل فشار اقتصادی انقلاب سردادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران با محوریت "پیام های مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)" اظهار داشت: حضور ملت ایران در این مراسم از زن و مرد؛ کوچک و بزرگ، پیر و به ویژه جوانان آن هم با دهان روزه و در یک روز گرم بسیار برجسته بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی افزود: با توجه به اینکه امسال این مراسم با ماه مبارک رمضان همزمان شده بود و تنها از 8 استان کشور خواسته شده بود در این مراسم حضور یابند؛ اما دیدیم که همچون همیشه جمعیتی قابل توجه در مراسم حضور یافتند و از استان سمنان نیز با توجه به ثبت نام 2500 نفر اما ترابری بیش از سه هزار نفر انجام شد تا در مراسم حضور داشته باشند.

,

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: موج خروشان حضور مردم در چهل سالگی انقلاب و در بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام (ره) پیام های زیادی را برای دوستان و دشمنان نظام در بر داشت که برای دوستان امیدبخش و آرامش بخش و برای دشمنان ناامید کننده و بسیار شکننده بود.

,

سردار حسن زاده به بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب در این مراسم اشاره کرد و گفت: رهبری تبیین ارزشمندی از دوران حکومت حضرت علی(ع) داشتند و فرمودند آن حضرت در عین حال مظلومیت با تحمل سختی ها اما امید به نصرت الهی داشتند و پیروز نهایی همه میدان ها بودند و امروز هم شاهد آن هستیم؛ آن حضرت دشمنان زیادی داشتند که در دوران امام خمینی(ره) هم این دشمنان در مقابل امام راحل صف ارایی کردند؛ آن روش هایی که حضرت علی برای مقابله با دشمنان اتخاذ کردند؛ امام خمینی(ره) نیز همان ها را اتخاذ کردند؛ حضرت علی(ع) مظلوم بوندد و امام راحل نیز مظلوم بودند و آنچه برجسته است پیروز بودن نهایی در میدان است.

,

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) تدابیر ارزشمندی اتخاذ کردند و اهداف و آرمان های زیادی را ترسیم کردند که بسیاری از آنها محقق شده و رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما بقی آن پیش بینی ها نیز در آینده محقق خواهد شد. فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ "درس های آموزنده را می توان از امام راحل آموخت که از جمله آنها ایستادگی در مقابل دشمنان، انسجام، وحدت و یکپارچگی و امید وافر به نصرت الهی است و ما هم باید امروز در مقابل دشمنان همان ویژگی ها را داشته باشیم چرا که امروز نیز همان دشمنان با همان ویژگی ها مقابل ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی صف آرایی کرده اند".

,

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه آنچه که قطعا رخ خواهد داد این است که پیروزی نهایی از آن ملت، انقلاب، نظام و رهبری است، افزود: رهبر معظم انقلاب در این مراسم همچنین فرمودند که دشمنان سه برنامه برای ملت ما دارند که عبارت از فشار اقتصادی، روانی و عملی است و رهبری در ادامه بیاناتشان با تشریح این موضوعات دست آمریکا، اسرائیل و دشمنان را مقابل جمهوری اسلامی رو کردند.

,

وی بیان کرد: ملت ایران روز گذشته پاسخ قاطع، یکپارچه و مستحکم "هیهات من الذله" خود را مقابل فشار اقتصادی و بدعهدی های دشمنان انقلاب و نظام سردادند.

,

سردار حسن زاده گفت: بر اساس فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب دشمن با فشار روانی در تلاش است که نقاط قوت ما را همانند برتری هسته ای و موشکی در اذهان و افکار عمومی به عنوان نقطه ضعف جلوه دهند؛ آنها امروز از برتری موشکی ما ناراحت هستند چون می بینند که یکی می زنند و ده تا می خورند به همین جهت در اذهان عمومی سعی دارند وانمود کنند که این توان چه به درد ملت و کشور ما می خورد؛ و رهبری تأکید کردند که توان موشکی مهمترین عامل بازدارنده در مقابل دشمنان ما شده است و اینها را باید حفظ کنیم.

,

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به شعار مستحکم روز گذشته ملت ایران در سالگرد ارتحال امام در دفاع از توان و دفاع موشکی کشورمان گفت: رهبر معظم انقلاب در بحث منطقه ای، استقلال بین المللی جمهوری اسلامی و نفوذ بین المللی را مایه آبروی ملت عنوان کردند و افزودند که ایران در خارج از مرزها برای استقلال و تمامیت ارضی کشورهای اسلامی موفق است و دشمنان سعی می کنند در یک عملیات روانی گسترده این امر را هم به عنوان نقطه ضعف جلوه دهند.

,

وی تأکید کرد: با ایستادگی و همبستگی مردم و با تدبیر و با شجاعت عمل کردن مسئولین در برابر فشارها و تحریم ها شاهد شکست غربی ها و اروپایی ها خواهیم بود.

,

سردار حسن زاده در پایان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب حضور گسترده و حداکثری مردم را در راهپیمایی روز قدس پشتوانه محکمی برای نظام و دولت دانستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه