اخبار داغ

فرمانده انتظامی خلیل آباد خبر داد؛

کشف 150 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات پلیس خلیل آباد

کشف 150 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات پلیس خلیل آباد
فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد از کشف 150 کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه کامیون خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ولی اله غلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران شهرستان خلیل آباد در تشریح عملیات غافلگیرانه ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی و ماموران انتظامی شهرستان خلیل آباد، اظهار داشت: پلیس در این عملیات ضربتی و با اقدام اطلاعاتی و رد زنی های گسترده، به سرنخ هایی از قاچاق محموله مواد افیونی از استان های جنوبی کشور به خراسان رضوی و کاشمر دست یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران انتظامی شهرستان خلیل آباد، با کمین در مسیر تردد قاچاقچیان، خودرو کامیون اسکانیا حامل مواد افیونی را شناسایی و در تعقیب و گریز پلیسی، این خودرو را متوقف کردند.

,

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو کامیون  150 کیلو تریاک کشف شده و 2 سوداگر مرگ دستگیر شدند، تصریح کرد: در این عملیات یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودرو سواری 405 توقیف شد.

,

غلامی با بیان اینکه تحقیقات در این باره ادامه دارد و برای متهمان پرونده تشکیل شد، اذعان کرد: مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت های اصلی انتظامی خلیل آباد است و ماموران در این راه تمام تلاش خود را به کار خواهند بست و برخورد نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر قاطع خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه