اخبار داغ

فرمانده سپاه قروه:

روز قدس روز صیانت از آرمان های بلند اسلام و روز وحدت امت اسلامی در برابر کفار است

روز قدس روز صیانت از آرمان های بلند اسلام و روز وحدت امت اسلامی در برابر کفار است
فرمانده سپاه قروه با بیان اینکه روز قدس روز وحدت امت اسلامی در برابر کفار است خواستار حضور با شکوه آحاد مردم در راهپیمایی اخرین جمعه ماه مبارک رمضان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا حیدری امروز و در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سراب خبر، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس، روز بیداری و خروش وجدان‌های آزاده جهانیان است که در برابر جنایت‌های ظالمانه رژیم غاصب و خون‌ریز اسرائیل، به میدان می‌آیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار سراب خبر,

 

,

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) با دوراندیشی عمیق و بصیرت بی‌بدیل، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به‌عنوان «روز جهانی قدس» تعیین کردند، افزود: روز قدس یادگار عظیم و ابتکار راهبردی و ماندگار بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و نشانگر عمق دوراندیشی و هوشمندی ایشان در اعتقاد و تقیدش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل مستکبرین عرصه جهانی است.

,

 

,

فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: طراحی هوشمندانه روز جهانی قدس و فرصت سازی برای نشان دادن وحدت و اراده امت اسلامی در قبال حل مسئله فلسطین و دفع غدّه سرطانی اسرائیل به‌عنوان اولویت اول جهان اسلام توسط حضرت امام خمینی (ره) یک تصمیم راهبردی بود که طی سال هایی که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد، در میدان رقابت سنگین و پر تنازع بین قدرت‌های جهانی، آرمان آزادی قدس شریف همچنان استوار مانده است.

,

 

,

حیدری ادامه داد: روز قدس در واقع روز صیانت از آرمان‌های بلند اسلام عزیز و روز وحدت امت واحده اسلام در برابر کفار مستکبر است.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان قروه همواره درصحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز حضوری گسترده و پرشور داشتند اضافه کرد: این بار نیز مردم بزرگ و ولایتمدار شهرستان قروه با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، حمایت دوباره خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی را اعلام خواهند کرد.

,

 

,

وی از آحاد مردم دعوت کرد تا بار دیگر با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، عظمت دین مبین اسلام را به نمایش گذاشته و انزجار خود از جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی را نشان دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه