اخبار داغ

احداث خانه امید برای بازنشستگان

احداث خانه امید برای بازنشستگان
ربیعی با اشاره به برنامه ریزی صندوق بازنشستگی کشوری در این دوره گفت: احداث خانه امید در استان‌ها، یسکان سازی حقوق بازنسشتگان، ارائه خدمات بیمه تکمیلی و خدمات فرهنگی و حمایتی بخشی از برنامه‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ربیعی با اشاره به برنامه ریزی صندوق بازنشستگی کشوری برای ارائه خدمات به بازنشستگان این صندوق اظهار کرد: احداث خانه امید بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی کشوری یکی از برنامه‌های است که طی سال‌های گذشته در استان‌های مختلف انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: ارائه خدمات‌های حمایتی،ورزشی،فرهنگی و علمی به بازنشستگان از برنامه‌های دیگر این صندوق محسوب می‌شود به طوری که هم اکنون امکانی برای ورزش بازنشستگان صندوق بازنشستگی پیش بینی شده است.

,

ربیعی به تغییرات صورت گرفته در صندوق بازنشستگی اشاره کردو گفت: با توجه به تغییرات انجام شده تلاش می شود که خدمات به روز تری به بازنشستگان ارائه شود.

,

به گفته وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی،بیمه تکمیلی بازنشستگان یکی دیگر از خدماتی که توسط صندوق بازنشستگی ارائه می‌شود و در حال حاضر نیز خدمات ارائه شده از سوی این بیمه گسترش پیدا کرده است.

,

وی در  خصوصبرنامه یکسان سازی حقوق بازنشستگان در کشور گفت: این موضوع  بطور جدی دنبال می‌شود و تلاش می شود که هر چه زودتر محقق شود.

,

ربیعی افزود: برطرف کردن مشکلات مالی بازنشستگان نیازمند به اعتبار  300 هزار میلیارد ریالی است و دولت تلاش می‌کند تا پایان این دوره  این موضوع را حل و فصل کند.

,

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: بازنشستگان دارای تجربیات بسیار ارزشمندی هستند و باید از تجربیات آنها استفاده شود و در این زمینه تدابیر لازم پیش بینی شده است.

,

وی اظهار امیدواری کرد تیم جدید صندوق بازنشستگی کشور منشا خدمات خوبی برای بازنشستگان در سطح کشور باشند.

,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه