اخبار داغ

انتقاد شدید تاجگردون از ضعف عملکرد مدیران کل در اجرای پروژه های نیمه تمام باشت/ جناب بنام؛ چرا مردم را مسخره خودتان کردید؟/

انتقاد شدید تاجگردون از ضعف عملکرد مدیران کل در اجرای پروژه های نیمه تمام باشت/ جناب بنام؛ چرا مردم را مسخره خودتان کردید؟/
نشست بررسی پروژه‌های شهرستان باشت با حضور غلام‌رضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت و معاون عمرانی استاندار و مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که حاشیه‌هایی نیز به همراه داشت که در گزارش زیر میخوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  باشت نیوز؛ نشست بررسی پروژه‌های شهرستان باشت با حضور غلام‌رضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت و معاون عمرانی استاندار و مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که حاشیه‌هایی نیز به همراه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  باشت نیوز؛ , باشت نیوز؛ , باشت نیوز؛ , باشت نیوز؛ ,

در این نشست  پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی، شهرک‌های صنعتی، آب و فاضلاب روستایی، راه و شهرسازی، شرکت برق، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دیگر دستگاه‌ها بررسی شد.

,

یکی از پروژه‌های که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، بیمارستان باشت بود که اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی تجهیزات این بیمارستان آماده شده است و نصب آنها تا یکی دو ماه آینده انجام می‌گیرد.

,

 

,

تاجگردون نماینده گچساران و باشت در واکنش به این صحبتها خطاب به ایلامی گفت: حرف هایت، همان حرف‌های قبل از عید است، الان چه برنامه‌ای دارید؟

, تاجگردون نماینده گچساران و باشت در واکنش به این صحبتها خطاب به ایلامی گفت: حرف هایت، همان حرف‌های قبل از عید است، الان چه برنامه‌ای دارید؟,

ایلامی تاکید کرد: تجهیزات بیمارستان روزهای آتی نصب و نسبت به فعال سازی سریع بیمارستان اقدام خواهد شد که عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار نیز بر راه‌اندازی این بیمارستان تاکید داشت.

,

در ادامه نوبت به مدیرکل راه و شهرسازی رسید، بررسی جاده‌ها و پل‌های شهرستان باشت و نارضایتی از روند پروژه‌های راه و شهرسازی از چالش‌های ادامه این جلسه بود.

,

 

,

 

,

نماینده مردم گچساران و باشت خطاب به «علیمردانی» در خصوص عدم پیشرفت یکی از پروژه‌های راه چندبار گفتیم پیمانکار را رد کنید، این پیمانکار ضعف دارد، آقای علیمردانی این پیمانکار ضعیف است، چرا دارید مردم رو علاف می‌کنید؟

, نماینده مردم گچساران و باشت خطاب به «علیمردانی» در خصوص عدم پیشرفت یکی از پروژه‌های راه چندبار گفتیم پیمانکار را رد کنید، این پیمانکار ضعف دارد، آقای علیمردانی این پیمانکار ضعیف است، چرا دارید مردم رو علاف می‌کنید؟,

در روند بررسی پروژه‌ها وقتی «علیمردانی» مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدعی شد کاهش یا افزایش حجم پیمان آخر کار به پیمانکار ابلاغ می‌شود، «تاجگردون» از این اظهارات «علیمردانی» نیز ایراد گرفت و گفت: آقا جان کاهش یا افزایش حجم پیمان را حین کار ابلاغ می‌کنند!

,
, ,

تاجگردون در ادامه از مسوولان راه و شهرسازی خواست تا بدون اطلاعات و با آمار غلط در جلسه حضور پیدا نکنند؟

, تاجگردون در ادامه از مسوولان راه و شهرسازی خواست تا بدون اطلاعات و با آمار غلط در جلسه حضور پیدا نکنند؟,

در ادامه این جلسه موضوع کارخانه لاستیک‌سازی خان احمد باشت مطرح شد که میان سهراب بنام مدیرعامل شهرک‌های صنعتی و غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در این خصوص حرف‌هایی رد و بدل شد. زمانی که پیمانکار لاستیک سازی باشت از ظلم مجموعه شهرک صنعتی و ارائه آمارهای قشنگ اما به گفته خودش دروغ انتقاد کرد.

,

بنام مدیرعامل شهرک‌های صنعتی نیز از فرایند تملک زمین و صحبت با مردم برای رفع معضلات اجتماعی سخن گفت و افزود: زمین‌های موجود را ارائه کردیم، بر اساس نظریه کارشناس خود مجموعه پیمانکار به دنبال زمین با حداقل ملاک‌ها بودیم،زمینی فراهم شد و تنها زمین موجود نیز همین است که طبق گفته پیمانکار قابلیت کار در آن نیست.

,

 

,
, ,

 

,

 تاجگردون با لحن تند به مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گفت: مگر نقشه طرح و مختصات مناسب را نداشتی؟ چرا رفتی با مردم نشستی صحبت کردی وقتی نقشه را داشتی و می‌دانستی طبق نقشه نمی‌شود در خان احمد باشت کارخانه لاستیک را احداث کرد؟ چرا مردم را مسخره خودتان کردید؟ وقتی من چند بار زنگ زدم چرا یک بار هم به من زنگ نزدید؟

,

تاج گردون گفت: وقتی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی جزئیات یک شهرک صنعتی را بلد نیست، من دیگر چه باید بگویم!

,

در این جلسه همچنین مسوولان سازمان جهاد کشاورزی نیز از آبرسانی به دشت‌های باشت برای کشاورزی خبر داد و عدم همکاری های لازم مردم مانع پایان طرح شده است، تاجگردون در این باره گفت: همه کارها برای مردم انجام شده است حالا اگر خودشان تمایل ندارند، واقعاً، پول این طرح را جابجا کنید.

,

 

,

غلام‌رضا تاجگردون نماینده مجلس در این جلسه به روند واگذاری یک چاه آب به شهرداری باشت گلایه کرد و گفت: آب منطقه‌ای شهردار و ما را سر کار گذاشته است!

,
 
 
,
 
 
,
 
 
,
 
,
, ,
, ,
 
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه