اخبار داغ

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چناران خبر داد؛

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۳ شهر چناران، گلبهار و گلمکان

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۳ شهر چناران، گلبهار و گلمکان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان چناران گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت ۱۱ روز جمعه، ۱۸ خردادماه در ۳ شهر چناران، گلبهار و گلمکان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین عباسی در گفتگو با ندای چناران بابیان اینکه روز قدس روز اسلام است، اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۱۸ خردادماه ۹۷ در سه شهر چناران، گلبهار و گلمکان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ادامه داد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، در چناران از ساعت ۱۱ از جلوی اداره مخابرات این شهر آغاز می‌شود و روزه‌داران با حرکت به سمت مصلا، پس از قرائت قطعنامه در مراسم پرفیض نماز جمعه حضور خواهند یافت.

,

 

,

عباسی در خصوص مسیر راهپیمایی در گلبهار نیز گفت: در گلبهار نیز روزه‌داران ساعت ۱۱ از مقابل مسجد امام خمینی (ره) به‌طرف مسجد امام زین‌العابدین علیه‌السلام حرکت کرده و در مراسم نماز جمعه این شهر حضور پیدا می‌کنند و در گلمکان نیز راهپیمایی از مقابل میدان امام حسین (ع) شروع شده و روزه‌داران به سمت مصلای نماز جمعه حرکت خواهند کرد.

,

 

,

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان چناران در ادامه از مردم انقلابی شهرستان چناران دعوت کرد که با حضور در این مراسم، انزجار خود را از شیطان بزرگ و رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه