اخبار داغ

یادداشت/

روز قدس، تجلی خط سرخ مقاومت و ایستادگی

روز قدس، تجلی خط سرخ مقاومت و ایستادگی
روز قدس را امام خمینی(ره) در تاریخ به یادگار گذاشت تا مردمان مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می کنند، غافل نمانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر،  بیش از نیم قرن است رژیم غاصب و نژادپرست صهیونیستی از هیچ جنایتی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین دریغ نکرده است. بیش از نیم قرن است لاله‌های معصومیت و غیرت جوانان رشید فلسطینی در زیر چکمه‌های حقد و کینه و غضب قداره کشان صهیونیستی پرپر می‌شود. بیش از نیم قرن است فلسطین سرزمین پیامبران صلح، محبت و عشق آماج صبوعانه‌ترین و وحشایانه‌ترین نسل کشی‌ها قرار داشته است. و این در حالی است که غیرت و شرف زنان و مردان فلسطینی در دفاع از سرزمین، شرف و ناموس‌شان همواره ستودنی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

 
این در حالی است که در طول نیم قرن اخیر حاکمان خودفروخته عرب نه تنها چشم تغافل بر این نسل‌کشی آشکار بسته‌اند و هیچگاه حمایت درخوری از مردم مظلوم فلسطین نداشته‌اند، بلکه بارها دست دوستی و آشتی به سمت تاراج کنندگان مال و جان و ناموس مردم فلسطین دراز کرده‌اند. اما فلسطینیان مقاوم در طول این سال‌ها همواره نشان داده‌اند هیچگاه از آرمان‌های حقیقی خود که همان خط سرخ مقاومت و ایستادگی است عقب‌نشینی نخواهند کرد و معاهده سازشکارانه و ننگین کمپ دیوید را به رسمیت نمی‌شناسند، هم اکنون نیز که حکام خودفروخته خلیج فارس و سران رژیم منحوس آل سعود به عنوان سرسپردگان رژیم صهیونیستی در تکاپوی خودنمایی برای ترامپ دیوانه و نتانیاهوی کودک کش هستند؛ میبینیم که خللی بر نیروی قدرتمند مقاومت فلسطین وارد نمی شود و همچنان‌ که در جنگ 22 روزه نشان داد تنها خط مقاومت است که پیروزی و نصرت را برای مردم فلسطین به ارمغان خواهد آورد.

,
,

امروز در سایه صدور معنوی انقلاب اسلامی ایران به سرتاسر جهان، روز قدس به صورت نمادین به روز مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم تبدیل شده است و آزادگان جهان با الهام از آموزه های دینی، الهی و سیاسی امام راحل(ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) موجودیت اسرائیل غاصب را به چالش کشانده اند و رفته رفته به فضل الهی بذر امید، رهایی و آزادی در دل فلسطینیان مظلوم در حال جوانه زدن است و می رود تا استکبار جهانی، صهیونیسم و مستبدان تاریخ را در مذاب های گداخته شده خشم خود بلعیده و به کام مرگ بکشاند.
 
روز قدس را امام خمینی(ره) در تاریخ به یادگار گذاشت تا مردمان مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می کنند، غافل نمانند.
 
این فریاد بیدار باش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، شلاقی بود بر ذهن های خفته ملت اسلام، تا از خواب عمیق غفلت بیدار شوند، و این حرکت عظیم ملت های مسلمان در برابر ستمگران تاریخ، با قامتی برافراشته نماد همبستگی و یکپارچگی ملل مسلمان جهان است.
 
اکنون پس از گذشت سال ها، شاهد شهرت جهانی روز قدس و در نوردیدن مرزها و در اعماق دل و جان ملت های آزاداندیش جهان قرارگرفتن، به ویژه در کشورهای اسلامی، هستیم.
 
در واقع روز قدس در سخن امام خمینی (ره) روز اسلام است، و روز قدس، روزی است که اسلام را باید احیا کرد، روزی که باید به همه ابرقدرت ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما به واسطه اعمال خبیث شما نیست.
 
رهبر کبیر انقلاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی در راستای دفاع از مردم مظلوم فلسطین نام نهادند، تا انقلاب اسلامی ایران، حرکتی شکوهمند در عرصه تحولات سیاسی قرن حاضر باشد و انتخاب روز قدس نشان داد که انقلاب اسلامی فراتر از خاک ایران است.
 
هم اکنون نیزآزادی خواهان جهان در کنار ملت آزاد اندیش و غیور ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر می دهند تا آرمان قدس ، تجلی بخش خط سرخ مقاومت و ایستادگی با وجود تبلیغات رسانه های خودفروخته غربی و مانورهای آنان بر وجود گروهک های ضعیف و سرسپرده ای چون داعش از نگاه جهانیان دور نماند و حقیقت جنایات صهیونیست ها بیش از پیش نمایان گردد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه