اخبار داغ

امام جمعه قوچان:

انقلاب اسلامی، جاهلیت مدرن دنیای امروز را درهم شکست

انقلاب اسلامی، جاهلیت مدرن دنیای امروز را درهم شکست
امام جمعه قوچان گفت: انقلاب اسلامی با رهبری مدبرانه امام خمینی(ره) یک تنه در برابر جاهلیت مدرن ایستادگی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قوچان خبر، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی دستجردی شامگاه چهارشنبه در مراسمی که به مناسبت شهادت امام علی (ع) در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت 15 خردادماه و ارتحال بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی اظهار داشت: حادثه 15 خردادماه، رحلت امام خمینی(ره) و انتخاب رهبر معظم انقلاب به رهبری سه اتفاق بزرگ تاریخ معاصر و خردادماه بوده و است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در دوران رژیم پهلوی اسلام بصورت وارونه در حال پیاده سازی در جامعه بود که با حادثه 15 خردادماه جرقه فهم جامعه  زده شد و در نهایت این قیام به کلید نجات اسلام تبدیل شد.

,

وی با بیان اینکه معنویت و تقوا تنها عناصر حفظ انسان از خطرات می باشند، ادامه داد: توجه به منش و رفتارهای امام خمینی(ره) بیش از پیش می بایست مورد توجه مسئولین قرار بگیرد.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان اتفاقات و حوادث خرداد را نوعی امتحان و آزمون الهی دانست و تصریح کرد: پیروزی در این امتحانات الهی منجر به اعتلا علم، قدرت، معنویت و... در انسان از سوی ذات اقدس الهی می شود.

,

حجت الاسلام دستجردی  با تاکید بر بهره مند شدن از شب هاب قدر بیان داشت: شب های قدر، لحظات بسیار ارزشمندی است که می بایست بیش از پیش مورد توجه خداجویان قرار گیرد زیرا توجه به خداوند و سپردن دل به ذات اقدس الهی در این شب های عزیز منجر به طی شدن ره صد ساله در یک شب می شود.

,

امام جمعه قوچان با تشبیه دوران پیش از انقلاب اسلامی به زمان قبل از پیامبر (ص) خاطر نشان کرد: با بیان این نکات درصدد مقایسه نیستم ولی شبیه سازی مهمی است؛ زیرا قبل از مبعوث شدن پیامبر اکرم(ص) به نبوت، در جامعه ظلم حکفرما بود و دست برتر نیز با زورگویان و قدرتمندان بود و در دوران پیش از انقلاب اسلامی ایران نیز، آمریکا به راحتی برای تمام دنیا تصمیم گیری می کرد و در جنایت کاری نبود که توسط این کشور مستکبر انجام نشود .

,

وی با بیان اینکه در دوران پیش از انقلاب اسلامی جاهلیت مدرن در روابط بین الملل به خوبی مشهود بود، یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) برای مقابله با این دیدگاه رشد کرد و شکوفا شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه