اخبار داغ

علت اختلافات این روزهای علوی و فرشادان چیست؟ / علوی: عده‌ای به خبرنگاران تازه به دوران رسیده پول می دهند که علیه من مطلب بنویسند!

علت اختلافات این روزهای علوی و فرشادان چیست؟ / علوی: عده‌ای به خبرنگاران تازه به دوران رسیده پول می دهند که علیه من مطلب بنویسند!
سید احسن علوی عنوان کرد: این حرف به گوش آقای فرشادان برسد که من در انتخابات به ایشان رأی دادم و شاهد هم دارم؛ اما متأسفانه عده‌ای به خبرنگاران تازه به دوران رسیده پول می‌دهند که در سایت‌ها و فضای مجازی بر علیه من مطلب بنویسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، روز یکشنبه گذشته سید احسن علوی یکی از نماینده‌های مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار با شهردار، فرماندار و اعضای شورای شهر سنندج مطالبی را عنوان کرد که در جای خود قابل توجه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

علوی کردستان را استانی سیاست‌زده توصیف کرد و گفت: هر حرفی را که می‌زنی آن را تحریف کرده و برایش حاشیه‌سازی می کنند و تهمت و افترا می‌زنند.

,

 

,

وی با بیان اینکه عده‌ای فضای مجازی استان را به شدت آلوده کارهای سیاسی کرده‌اند، ابراز داشت: این موضوعات خود به خود باعث ایجاد یک بردار مخالف در استان شده و موجب ایجاد فاصله و حتی عدم احساس امنیت می‌شود.

,

 

,

علوی گفت: وقتی من در جایی یا جلسه‌ای صحبت می‌کنم حتما می‌دانم که چه بر زبان بیاورم چون چهل سال است که کارم همین است و اگر حرفی را هم می‌زنم حتماً در چارچوب وظایف خود خواهد بود.

,

 

,

این نماینده مردم کردستان در مجلس با انتقاد از اینکه فضای کردستان مناسب کار نیست و عده‌ای چند دستگی ایجاد می‌کنند و تنها مردم هستند که متضرر می‌شوند.

,

 

,

وی در ادامه عنوان کرد: این حرف به گوش آقای فرشادان برسد (فرشادان دیگر نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس است) که من در انتخابات به ایشان رأی دادم و شاهد هم دارم؛ اما متأسفانه عده‌ای به خبرنگاران تازه به دوران رسیده پول می‌دهند که در سایت‌ها و فضای مجازی بر علیه من مطلب بنویسند.

,

 

,

علوی با بیان اینکه دیدگاه نمایندگان باید کلی و ملی باشد، گفت: این درست نیست که شخص آقای فرشادان در نماز جمعه‌ها برعلیه من صحبت کند و اخیراً هم در نماز جمعه مسجد ارشاد سنندج این کار را کرده است.

,

 

,

وی افزود: چرا باید فرشادان در اماکن عمومی علیه من موضع بگیرد؟! ایشان بدانند که با عدم حمایت من از استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی، 550 میلیارد تومان قرارداد عمرانی برای استان بسته‌ام و اگر آخوندی استیضاح می‌شد آخوندی دیگری وزیر می‌شد و چیزی تغییر نمی‌کرد؛ چرا می‌خواهید با حرف‌های نسنجیده وزارت راه و شهرسازی را پشیمان کنید؟ چرا مانع انجام اقدامات مثبت در استان می‌شوید؟

,

 

,

علوی خاطرنشان کرد: هدف من خدمت به مردم کردستان است و از خدا می خواهم به حق این ماه مبارک رمضان اگر حتی 5 هزار ریال به مردم کردستان خیانت کرده‌ام آن را دامنگیر خود و خانواده‌ام کند.

,

 

,

وی تأکید کرد: اگر واقعاً هدفمان خدمت به مردم است باید دست به دست هم بدهیم تا به مردم خدمت کنیم نه اینکه فضا را سیاسی کنیم و باید کاری کنیم که کردستان از این گردونه کشمکش سیاسی نجات یابد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه