اخبار داغ

مردم کُردستان از روز قدس می گویند:

فردا روز دفاع از مظلومان است پس همه به صحنه می آییم

فردا روز دفاع از مظلومان است پس همه به صحنه می آییم
اقشار مختلف مردم روزه دارکردستان اعلام کردند که با حضور خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر مشت محکمی بر دهان ابر قدرت های جهان می زنند و مردانه از فلسطین حمایت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، با نزدیک شدن به روز قدس یاد مظلومیت‌های مردم سرزمین فلسطین در ذهن‌ها زنده می‌شود، مردمی که با انقلاب خود مقابل رژیم از سرزمین خود دفاع کرده‌اند، بدون آنکه اندکی خم به ابرو آورده و با متجاوزان مماشات کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

 طی سالیان گذشته حماسه‌های حضور مردم برای حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین در دل تاریخ ثبت شده است، حضوری که به واقع یک موج عظیم و یک خروش بزرگ در سراسر جامعه اسلامی بوده است.

,

 

,


 سالروز جهانی قدس در کشور ایران و به طبع آن استان کردستان همیشه بسیار باشکوه برگزار شده است، شکوهی که با حضور مردم برای حمایت همه جانبه از حق و حقیت بر علیه سراسر کفر و ستم ایجاد شده است و آرمان خود را آزاد سازی سرزمین قدس شریف قرار داده‌اند.

,
,

 

,


یکی از دستاوردهای بسیار بزرگ آزادسازی قدس ایجاد یک وحدت گسترده و یکپارچه میان جامعه بزرگ اسلامی خواهد بود، وحدتی که به واسطه آن پیشرفت و سازماندهی جامعه اسلامی را در پی‌خواهد داشت.

,
,


ما و مردم فلسطین یکی هستیم

,
, ما و مردم فلسطین یکی هستیم,


یکی از شهروندان سنندجی می گوید:  می آیم تا بگویم، شما تنها نیستید و انسان هایی در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشوری که متعلق به خود شماست و اکنون در آن زندانی شده اید، با شما همدل و همصدا شده ایم. اگر سلاح شما آنجا سنگ است، اینجا سلاح مردم، پای پیاده و دلی به وسعت دریا و زبان روزه ای است که حمایت از شما را فریاد می کشد.

,
,

 

,

 یکپارچگی و اتحاد مسلمانان در هر جای دنیا

,  یکپارچگی و اتحاد مسلمانان در هر جای دنیا,


یکی از شهروندان سنندجی گفت: مردم در راهپیمایی روز قدس به جهانیان نشان خواهند داد که مسلمانان در هر کجای دنیا که باشند یکپارچگی و اتحاد خود را حفظ خواهند کرد و بر همه ی ما واجب است که باشکوه تر از سالهای قبل در راهپیمایی روز قدس در راستای محکوم کردن حرکت ظالمانه ی اسرائیل حاضر شویم .

,
,

 

,


وی گفت: حضور ما در راهپیمایی روز قدس باعث دلگرمی مردم فلسطین می شود و اعتماد بنفس آن ها را بالا برده و انگیزه مقاومت آن ها را در برابر رژیم غاصب صهیونیست را افزایش میدهد سردمداران رژیم غاصب صهیونیست بدانند با نسل کشی در غزه به اهداف خود نخواهند رسید.

,
,

 

,


از حق مظلومان دفاع می کنیم

,
, از حق مظلومان دفاع می کنیم,


 دانشجوی کارشناسی ارشد عربی افزود: در اسلام به دفاع از مظلوم سفارش شده است و در سیره زندگی پیامبران نیز این موضوع قابل مشاهده است که با از خود گذشتگی از حق مظلوم دفاع کرده‌اند و ما نیز باید به تبعیت از آنها در طول زندگی خود از مظلوم در مقابل ستمگر دفاع کنیم.

,
,


 
مهین احمدی گفت: مردم فلسطین مظلوم هستند، چراکه مورد هجوم رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند و حق زندگی در از خانه و کاشانه خود را نداشته و حتی از ابتدایی ترین نیاز های یک فرد در اجتماع نیز محروم هستند.

,
,
,


 
مریم موسوی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه در مراسم راهپیمایی روز قدس شرکت خواهید کرد، گفت: حتما شرکت خواهم کرد، چون این یک وظیفه شرعی و دینی بوده که بر عهده همه مسلمانان است و باید همه مردم طبق گفته و دستورات امام خمینی (ره) در این راهپیمایی شرکت کنیم.
 
این شهروند سنندجی افزود: روز جمعه به همراه خانواده خود می‌آیم، تا به صورت یک خانواده ی متحد در مقابل دشمنان اسلام بایستیم همان طور که خانواده جامعه اسلامی در حمایت از مردم فلسطین به خیابان‌ها می‌آیند.

,
,
,
,
,


روز قدس، ارزشمندترین روز در جهان اسلام است

,
, روز قدس، ارزشمندترین روز در جهان اسلام است,


یکی دیگر از شهروندان اظهار داشت: می توان گفت روز قدس، ارزشمندترین روز در جهان اسلام است و ما مسلمانان بخصوص مردم مؤمن ایران و کردستان باید در هر چه باشکوه کردن و برگزاری این راهپیمایی تلاش کنیم زیرا دشمنان می خواهند که حضور مسلمانان را در این راهپیمایی کمرنگ نشان دهند .
 
وی گفت: روز قدس فرصتی مناسب است تا یک بار دیگر مسلمانان با هر گرایش و سلیقه ی سیاسی وحدت و یکپارچگی خود را به نمایش بگذارند.

,
,
,
,


 روز قدس روز تجلی وحدت جامعه مسلمانان است

,
,  روز قدس روز تجلی وحدت جامعه مسلمانان است,


مریم شاهدی دیگر شهروند سنندجی گفت: روز قدس روز تجلی وحدت جامعه مسلمانان خواهد بود و نشان می‌دهیم که مسلمانان در مقابل دشمن کوتاه نیامده و محکم با آنها مقابله می‌کنند.

,
,


 
وی افزود: روز جمعه من به همراه همسرم و کودک خود به خیابان‌ها خواهیم آمد، تا از مردم فلسطین دفاع کنیم، مردمی که قسمتی از جامعه مسلمانان هستند و در این این روز یک پیام برای برادران دینی خود در کشور فلسطین خواهیم داشت که ما با شما هستیم و تا هرجا که نیاز باشد، از شما دفاع می‌کنیم.

,
,
,


بیایید همگی ما چه مسلمان چه غیر مسلمان، چه زن چه مرد، چه جوان چه پیر، چه فقیر و چه پولدار همه دست در دست هم دهیم و از فلسطین مظلوم واقع شده حمایت کنیم تا آنان هم بتوانند همانند ما در کشور خودشان زندگی آرام و با امنیت داشته باشند.

,
,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه