اخبار داغ

همزمان با ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز استانی و کشوری در خلیل آباد

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز استانی و کشوری در خلیل آباد
محفل انس با قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان با حضور قاریان و حافظان ممتاز استانی و کشوری در مسجد جامع شهر خلیل آباد به صورت باشکوه برگزار ‌شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، محفل انس با قرآن کریم شب گذشته همزمان با بیست و یکمین روز ماه مبارک رمضان و در سالروز شهادت حضرت امیرمومنان علی (ع) با حضور قاریان و حافظان ممتاز استانی و کشوری به همت اداره اوقاف و امور خیریه و با مشارکت مجمع جوانان انصارالحسین در مسجد جامع شهر خلیل آباد به صورت باشکوه برگزار ‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

در این محفل نورانی پس از قرائت آیات الهی توسط یکی از قاریان ممتاز استان خراسان رضوی، حافظ قرآنی کشوری به ارائه برنامه قرآنی پرداخت.

,

 

,

حجت الاسلام باقر پیغمبری در این مراسم با بیان اینکه همه در برابر قرآن و ترویج و توسعه برنامه های قرآنی وظایفی را بر عهده دارند، اظهار داشت: متاسفانه در سطح عموم و شهرستان برای قرآن هزینه نشده است.

,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: طبق آیات شریفه قرآن کریم یکی از بهترین کارهایی که انسان فانی را به انسان باقی می کند این است که انسان خود و سرمایه اش رنگ خدا به خود بگیرد.

,

این کارشناس مسائل مذهبی سرمایه گذاری در بحث های قرآنی را ضروری دانست و تصریح کرد: یکی از بهترین امور در این زمینه وقف قرآن است و هر شخصی باید در این زمینه گام هایی بردارد.

,

 

,

سید احمد حسینی همچنین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اوقاف تاکید زیادی بر وقف های قرآنی در سطح شهرستان دارد و متاسفانه در سطح شهرستان یکی دو مورد وقف قرآنی وجود دارد.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه امیدواریم مردم بیشتر به سمت وقف های قرآنی حرکت کنند تا بتوانیم فعالیت های قرآنی را توسعه دهیم، اذعان کرد: برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان ممتاز بین المللی و کشوری یکی از تکالیف اوقاف است که در طول سال در چند نوبت برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه