اخبار داغ

مراجع عظام تقلید تاکید کردند:

روزنابودی اسرائیل نزدیک است/ استکبار جهانی بداند نقشه آمریکایی، عربی و صهیونیستی آنها نابود است

روزنابودی اسرائیل نزدیک است/ استکبار جهانی بداند نقشه آمریکایی، عربی و صهیونیستی آنها نابود است
مراجع عظام تقلید همچون سال های گذشته با حضور در راهپیمایی پرشور روز قدس ، حضور گشترده مردم را قابل تقدیر دانستند و گفتند: روزنابودی و سقوط اسرائیل نزدیک است واستکبار جهانی باید بداند در برابر این طوفان خشم مسلمانان و در برابر این شور و حرکت آن‌ها نقشه آمریکایی، عربی و صهیونیستی نابود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، در روزهایی که رژیم صهیونیستی بار دیگر با از زمین و آسمان مردم بی دفاع فلسطین به خصوص ساکنان نوار غره را قتل عام می کند و کشورهای جهان حتی کشورهای عربی و به اصطلاح اسلامی نیز چشم خود را به این واقعیت ها بسته اند باز این ملت و مردم ایران اسلامی هستند که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همانند دهه های گذشته وارد عرصه شده و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را در سراسر کشور طنین انداز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا، ,  قم فردا،,  قم فردا,  قم فردا,

همچنین در این راهپیمایی مراجع تقلید هم شرکت کردند که همه آنها در گفتگو با خبرنگاران روز سقوط اسرائیل را نزدیک اعلام کردند.

,

 

,

آیت الله جنتی:  امروز آمریکا و اسرائیل در حال سقوط است

, آیت الله جنتی:  امروز آمریکا و اسرائیل در حال سقوط است,

آیت الله احمد جنتی در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به قرآن کریم می فرماید پایان کار ازآن اهل تقوی است، اظهار داشت: از اول دنیا تا امروز همیشه جنگ حق و باطل و ظالم و مظلوم برقرار بوده است و همواره ظالم نابود و مظلوم پیروز شده است.

, .,

وی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل در حال سقوط هستند؛ همانطور که شمرها رفتند و حسین ها ماندند، شاه رفت، امام ماند، رهبر و مردم مسلمان مملکت ما می مانند و انها از بین می روند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه  امروز، صبح پیروزی انقلاب و اسلام نزدیک است، عنوان داشت: ان شاالله قدس شریف به دست جوانان مسلمان فلسطینی می رسد.

, .,
,
, .,

وی اضافه کرد: این راهپیمایی ها قوت قلب برای مردم فلسطین است؛ اینکه جوانان فلسطینی تا پای جان ایستادگی می کنند از پشتیبانی های انقلاب اسلامی و این راهپیمایی ها است.

, .,

 

,

آیت الله مکارم شیرازی: روز قدس، روز اتحاد مسلمین و انزوای آمریکا و اسرائیل است

, آیت الله مکارم شیرازی: روز قدس، روز اتحاد مسلمین و انزوای آمریکا و اسرائیل است,

آیت الله مکارم شیرازی ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی باشکوه و حماسی روز جهانی قدس، اظهار داشت: روز قدس روزی کاملا تاریخی است؛ روز اتحاد مسلمین و انزوای آمریکا و اسرائیل است.

, .,

وی ادامه داد: روز قدس ، روزی است که نمی گذارد مسئله قدس فراموش شود و امروز همه مسلمانان دست به دست هم داده اند تا قدس را به دامان اسلام بازگردانند.

, .,

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه اتحاد مسلمین در این روز قابل تقدیر است، ابراز داشت: امروز آمریکا و اسرائیل از هر زمان دیگری منزوی تر هستند و این امر نشان از آن دارد که آینده ازآن ماست.

, .,

 

,

آیت الله نوری همدانی: استکبار جهانی بداند نقشه آمریکایی، عربی و صهیونیستی آنها نابود است

, آیت الله نوری همدانی: استکبار جهانی بداند نقشه آمریکایی، عربی و صهیونیستی آنها نابود است,

آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در حاشیه شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس  اظهار داشت: استکبار جهانی باید بداند در برابر این طوفان خشم مسلمانان و در برابر این شور و حرکت آن‌ها نقشه آمریکایی، عربی و صهیونیستی نابود است.

, .,

این مرجع تقلید با تأکید بر اینکه رژیم  کودک کش اسرائیل در حال احتضار است، گفت: این غده سرطانی به‌زودی سقوط خواهد کرد و از نقشه‌های آن‌ها کاری  برنمی‌آید و مسلمانان پیروز هستند.

, .,

 

,

آیت‌الله جوادی آملی: همه باید به پا خاسته و دست ستم را کوتاه کنند

, آیت‌الله جوادی آملی: همه باید به پا خاسته و دست ستم را کوتاه کنند,

آیت‌الله جوادی آملی ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز اظهار داشت: باید به امت اسلامی سلام و از آنها تقدیر کرد که پیام امام را ادامه می‌دهند.

, .,

وی ادامه داد: در حدود 70 سال است که صهیونیست ستم‌کار بر فلسطینیان مسلط است و بر همه ما لازم است که از مظلوم حمایت کرده و دست ستم را کوتاه کنیم.

, .,

وی با اشاره به شب‌های قدر، سخنانی از امام علی(ع) را مورد توجه قرار داد و افزود: ستم را جز خود ملت نمی‌توانند از بین ببرند؛ نظام اسلامی و سایر کشورهای مسلمان که پیرو قرآن و عترت هستند ستم‌پذیر نیستند.

, .,

این مرجع تقلید افزود: امیدواریم این نظام اسلامی به پا خاسته و آن را تحویل صاحب اصلی‌اش امام زمان(عج) دهد.

, .,

انتهای پیام

, انتهای پیام,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه