اخبار داغ

سردار نقدی:

جنجال‌های آمریکا علیه ایران از ترس و وحشت است نه قدرت/ با تجربه برجام باید در برابر قراردادهای استعماری ایستادگی کرد

جنجال‌های آمریکا علیه ایران از ترس و وحشت است نه قدرت/ با تجربه برجام باید در برابر قراردادهای استعماری ایستادگی کرد
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یقین بدانید شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل محقق خواهد شد واین فقط شعار نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان،سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در سخنرانی مراسم روز قدس و قبل از خطبه های نماز جمعه بیرجند، اظهارکرد: یک انسان نمی‌تواند صحنه های جنایات صهیونیست را ببیند و در خانه بشیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: باید کارهای بالاتر از راهپیمایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام دهیم.

,

 

,

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: مبارزه با طاغوت شرط قبول ایمان است و کسی که دنبال پیمان ناگسستنی با خدا است باید با طاغوت مبارزه کند.

,

 

,

سردار نقدی عنوان کرد: نتیجه ترک جهاد این است که از شما هیچ کاری به جز التماس به سرباز دشمن برنمی‌آید و اگر امروز حضور پیدا می کنیم در صحنه ها و ملت ما به خیابان می آیند برای دفاع از فلسطین است.

,

 

,

وی با بیان اینکه برای دفاع از حرم اهلبیت مدافع حرم می فرستند و از حرم اهلبیت(ع) دفاع کردن خود نشان دهنده شرط حمایت از امیرالمومنین (ع) است، گفت: شرط اسلامیت دفاع از مظلوم است و آن کسی که مسلمین را به کمک می‌طلبد و اگر کسی به کمک نرود مسلمان نیست و بی تفاوت نبودن نسبت به مسلمانان جهان خود نشان دهنده پیروی و تبعیت از امیر المومنین (ع) است .

,

 

,

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به قتل و کشتار کودکان در سرزمین فلسطین اظهار کرد: اگر کسی این صحنه ها را ببیند و هیچ احساسی نداشته و دلش به درد نیاید باید در آدمیت بودن خود شک کند.

,

 

,

سردار نقدی تصریح کرد:یک روزی ملت ایران تنها زیر چکمه های آمریکا بودند  و با عراق که به وسیله آمریکا تغذیه میشد مبارزه کردیم آزاد شدیم استقلال پیدا کردیم و حال امروز شکر این نعمت خدمت به مقاومت است.

,

 

,

وی با اشاره به عده ای تبلیغ  که می کنند ایران فقیر دارد چرا به فلسطین کمک کند،بیان کرد: در رأس آن هایی که این حرف ها را می‌زند آمریکا است که می‌گوید از منطقه بیرون بروید چکار به منطقه دارید؟

,

 

,

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:رئیس جمهور نحس آمریکا دلش به حال مشکلات اقتصادی ما سوخته است؟ اگر این گونه است چرا خودش عمل نمی‌کند؟ بیشتر از صد پایگاه نظامی در دنیا زده است کشورش در هر طرف در محاصره اقیانوس ها است700 میلیارد دلار بودجه جنگی آمریکا است؛اگر ما فقیر داریم تو بیشتر ققیر داری چهل میلیون نفر در فقر مطلق در آمریکا هستند اگر ما این دلیل را داریم که کشورهای اطراف ما امنیت ما را به مخاطره می‌اندازند تو که کشورت جای دیگری است چرا نگران هستی؟

,

 

,

سردار نقدی گفت:آنهایی که از رزیم طاعوت دفاع می کنند پاسخ دهند که چراشما در زمان طاغوت بسیار بیشتر خرج می‌کردید برای رفتن به کشورهای دیگر برای سرکوبی مظلومان اما مردم ایران با خواسته خودش برای دفاع از مظلومان کمک می کند؛ رژیم طاغوت به ویتنام هواپیمای جنگی و نیرو فرستاد بدون نظر ملت و مردم آنجا را به خاطر همراهی آمریکا کشتند چندین برابری که ملت ایران برای مقاومت کمک کرده آن ها در ویتنام خرج کردند.

,

 

,

وی بیان کرد: این ننگ برای ما مانده است که هواپیمای اف 5 ما در موزه ویتنام برای نشان دادن آن هایی که مردم ویتنام را کشتند مانده است؛آن هایی که می‌گویند نه عزه نه لبنان این را پاسخ دهند.

,

 

,

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران خرج می‌کند و جان می‌دهد برای دفاع از آزادی و استقلال ملت ها این ملت راه خودش را پیدا کرده و پیروزی های پی در پی حاصل ایستادگی های ملت ایران است.

,

 

,

سردار نقدی عنوان کرد: آمریکایی ها سال 2018 مبلغ 3.2 میلیارد دلار برای براندازی جمهوری اسلامی ایران بودجه گذاشتند؛اگر قرار است خرج برای فقرا کنید این ها را خرج فقرای آمریکا کنید که شش میلیون کارتن خواب و چهل میلیون فقیر دارید.

,

 

,

وی با بیان اینکه جنجال هایی که آنها علیه ملت ایران ایجاد کرده اند از ترس و وحشت است،تاکید کرد: این جنجا‌ل‌ها از روی قدرت نیست بلکه این ها به آخر خط رسیده اند.

,

 

,

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند:" صهیونیست ها بیست و پنج سال دیگر را نخواهند دید " و در جایی دیگر فرمودند: " به زودی در قدس نماز خواهیم خواند" این بیانات مقام معظم رهبری نشان دهنده آن است که این ها به اخر خط رسیده اند و به انواع روش ها جنجال می کنند.

,

 

,

سردار نقدی اظهار کرد: آمریکا اگر امروز به بورکینافاسو هم حمله کند جرات ندارد و می‌گوید مذاکره کنیم چراکه وضع اقتصادی آن ها اجازه حمله نمی‌دهد وآمریکا ذلیل شده است.

,

 

,

وی بیان کرد: برخی می‌گویند شعار مرگ بر آمریکا چه فایده دارد و در ایران این شعار کمرنگ شده است  اگر  کمرنگ شده چرا می گوید این شعار را ندهیم؛خواستگاه شعارهای ملت ایمان ، تقوا رهنمون و ولایت است. ملت گفت مرگ برشاه، شاه ساقط شد گفت مرگ بر صدام صدام نیز ساقط شد یقین بدانید مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نیز محقق خواهد شد واین شعار نیست.

,

 

,

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی، ایران را آزاد ،عراق را از چنگ صدام درآورد، لبنان را از چنگال صهیونیست ها رها ، سوریه را آزاد، عراقی که دوسوم خاکش دست داعش بود آزاد و آن فلطسینی که با اسرائیل دست داده بود را آزاد کرد.

,

 

,

سردار نقدی ادامه داد:انقلاب اسلامی ایران یمن را بیدار و بخش اعظم ان را آزاد کرد مردم بحرین را به صحنه آورد و انقلاب اسلامی ایران با این شعارها پیشرفت کرده و مقصد این شعارها انگیره الهی بود و یک به یک سنگرها را فتح کردند با دست خالی چهل سال ایستادند و شرق و غرب را به زانو در آورده اند.

,
 
,
وی افزود: انقلاب اسلامی چهل سال ایستاده و آرمان دارد و آرمان آن قدس و آزادی بشریت است.
,
 
,
 
,
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) که فرمودند "تا ظلم و مبارزه هست ما هستیم"، گفت: تا زمانی که حکومت دنیا دست طاغوت ها است، نمی گذارند ما به آزادی برسیم.
,
 
,
 
,
سردار نقدی با بیان اینکه دشمنان ارزان ترین موادمخدر را به ایران می فرستند و گروه های تروریستی را در اطراف کشور آموزش و وارد می کنند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه نیروهای مسلح بیدار هستند و در همان ابتدا آن را نابود می کنند به طوری که مردم متوجه نشوند.
,
 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها نمی خواهند امنیت باشد، افزود: آمریکا می خواست صدام دیگری با پرچم اسلام در عراق ایجاد کند اما بیداری مردم ایران نگذاشت و مدافعان حرم را فرستاد.
,
 
,
 
,
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنانِ اسلام با برنامه های مختلف می خواهند با مردم این کشور مبارزه کنند تا این ملت پیشرفت نکند.
,
 
,
 
,
سردار نقدی با اشاره به اینکه برای پیشرفت راهی جز نابودی استکبار و صهیونیست ها نداریم، خاطرنشان کرد: تا آمریکا در موضع استکباری است هر روز باید منتظر توطئه ها باشیم؛ راهی جز مبارزه و از بین بردن استکبار نداریم و باید بیدار باشیم. 
,
 
,
 
,
وی افزود: نمایندگان مجلس بیدار باشند مبادا پای قراردادهای استعماری را امضا کنند که این ننگ برای آن ها تا ابد خواهد ماند.
,
 
,
 
,
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این ملت می خواهد همه بایستند، گفت: آزمایش کردیم و تحریم را قهرمانانه تجربه کردیم.
,
 
,
 
,
سردار نقدی با اشاره به اینکه عده ای فکر می کردند اقتصاد ما به تحریم وابسته است و اگر مذاکره کنیم، می توانیم زندگی بهتری داشته باشیم، یادآور شد: اما اینگونه نبود، همه امتیازها را دادیم، همه توافق را روز اول اجرا کردیم و به حرف مقام معظم رهبری که گفتند "برجام پله پله اجرا شود" گوش نکردیم و شروط رهبری را انجام ندادیم، دیدیم چه شد؟
,
 
,
 
,
وی افزود: علاوه بر تحریم های قبلی هر روز تحریم جدیدی اعمال کردند، به پول های ما دستبرد زدند.
,
 
,
 
,
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه رئیس جمهور گفت" از حلقوم آنها بیرو ن می کشیم" ، گفت: این جرات ها کی پیدا شد؟ 
,
 
,
 
,
سردار نقدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند" به آمریکا اعتماد ندارم و با مذاکره مسائل حل نمی شود"، یادآور شد: برجام تجربه ای بزرگ برای ملت ایران شد و باید با این تجربه در برابر قراردادهای استعماری بایستیم.
,
 
,
 
,
وی افزود: اگر بنی اسرائیل یک بار با عصای موسی از دریا عبور کردند، ما در این سال ها ده ها بار با عصای ولایت از دریاهای پر تلاطم عبور کردیم.
,
 
,
 
,
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها سال 1359 در الجزایر قرارداد بستند اما اجرا نکردند و در جاهای دیگر هم تجربه شد، گفت: این مسائل باید برای ما عبرت شود و در صحنه بایستیم و راهی که چهل سال با قوت ایستادیم ادامه دهیم که راه پیروزی همین است.
,
 
,
 
,
سردار نقدی با اشاره به اینکه وعده نمازخواندن در قدس، شرط آن کمک کردن به مقاومت است، تصریح کرد: وقتی در سر پل ذهاب زلزله می شود، درحالی که فقیر در شهر بیرجند داریم اما مردم فقیر نیز به سرپل ذهاب کمک می کنند، چون آنجا بحرانی است و کمک به مقاومت نیز همین گونه است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ط
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه