اخبار داغ

سردار نقدی:

آمریکا و صهیونیست بدانند سرزمین فلسطین برای آنها امن نیست/ حرکت غلط و از روی نفهمی آمریکا، سقوطش را نزدیک تر کرد

آمریکا و صهیونیست بدانند سرزمین فلسطین برای آنها امن نیست/ حرکت غلط و از روی نفهمی آمریکا، سقوطش را نزدیک تر کرد
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:آمریکا با جابجایی سفارت خود به بیت المقدس فقط سقوط خود را نزدیک تر کرده است؛به خاطر اینکه رسوایی زیادی را برای آمریکا به بار آورد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در بیرجند در گفتگو با خاورستان،اظهار کرد:راهپیمایی برای حمایت از قدس هر ساله ادامه دارد و انشاءالله به زودی مردم ما روز قدس را در خود بیت المقدس جشن خواهند گرفت و به زودی راهپیمایی بزرگ علیه استکبار را آنجا جشن خواهیم می‌گیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سردار سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در بیرجند در گفتگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ،اظهار کرد:راهپیمایی برای حمایت از قدس هر ساله ادامه دارد و انشاءالله به زودی مردم ما روز قدس را در خود بیت المقدس جشن خواهند گرفت و به زودی راهپیمایی بزرگ علیه استکبار را آنجا جشن خواهیم می‌گیریم.,

 

,

وی افزود: شرایط و وضعیت هایی که امروز در جهان اسلام به وجود آمده است بیانگر بیداری فوق العاده امت اسلام است، امروز شما شاهد هستید که در عراق، فلسطین،لبنان و غزه چه اتفاقی خواهد افتاد و چه حماسه ای برپا خواهد شد.

,

 

,

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروزصهیونیست ها محاصره هستند و توصیه می‌کنیم به آنها برای آنکه طعم مرگ را نچشند زودتر چمدانها خود را بسته و به کشورهای خود برگردند.

,

 

,

سردار نقدی عنوان کرد:زمین فلسطین برای آنها امن نخواهد بود و قطعا آنها از روی زمین محو خواهند شد و به زودی روی نقشه جفرافیایی دنیا موجود پلیدی مثل اسرائیل وجود نخواهد داشت.

,

 

,

وی با اشاره به انتقال سفارت خانه آمریکا به بت المقدس تصریح کرد:آمریکا با جابجایی سفارت خود به بیت المقدس فقط سقوط خود را نزدیک تر کرده است؛به خاطر اینکه رسوایی زیادی را برای آمریکا به بار آورد است.

,

 

,

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا پرده ریا و تزویری که داشت و سعی میکرد ضمن اینکه طرفدار صهیونیست است خود را میانجی نشان دهد اما با این کار این قضیه را برای همیشه تمام کرد و برای ملت فسطین کاملا روشن شد که آمریکا دشمن تمام عیار آنها است.

,

 

,

سردار نقدی تاکید کرد: این حرکت غلط آمریکا که از روی نفهمی و دستپاچگی بود کار سقوط آمریکا را نزدیک تر کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه