اخبار داغ

گزارش راهپیمایی روز جهانی قدس در لرستان؛

آرمان آزادی فراموش شدنی نیست/ پایان حیات شجرۀ ملعونۀ خبیثۀ صهیونیستی

آرمان آزادی فراموش شدنی نیست/ پایان حیات شجرۀ ملعونۀ خبیثۀ صهیونیستی
روزه داران لرستانی در راهپیمایی امروز نشان دادند که دست از آرمان آزادی قدس برنداشته اند و با اتحاد و همدلی در حمایت از مردم مظلوم، بی گناه و بی پناه فلسطین علیه ظلم و ستم رژیم غاصب وسفاک اسرائیل فریاد آزادی خواهی سردادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک مردم روزه دار استان لرستان پیش از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بار دیگر با حضور در راهپیمایی پرشور روزجهانی قدس ضمن اعلام برائت از جنایات 70ساله رژیم جعلی اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین، مجددا بر بی شرمانه بودن اقدام ترامپ رئیس جمهور احمق آمریکا در اعلام انتقال پایتخت این کشور به قدس شریف تأکید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" به فرمان امام راحل لبیک گفتند و خشم و انزجار خود از رژیم اشغالگر قدس را فریاد زدند.

,

 

,

راهپیمایی روز قدس با حضور مسئولان لرستانی

, راهپیمایی روز قدس با حضور مسئولان لرستانی,

 

,

 خرم آباد

,  خرم آباد,

راهپیمایی روز جهانی قدس در خرم آباد  امسال نیز همچون سال های گذشته باحضور گسترده مردم روزه دار  از میدان شهدا به سمت مصلای الغدیر این شهرستان برگزار شد.

,

 

,

خرم آبادی ها ضمن اعلام حمایت از ملت ستمدیده به رژیم منفور و غاصب صهیونیسم هشدار دادند تا از جنایات خود علیه مردم مسلمان و بی دفاع فلسطین دست بردارد.

,

 

,

امروز جوانان نسل سوم و چهارم لرستانی  به تأسی از جوانان دوران دفاع مقدس پیشتاز مبارزه با اسرائیل شدند و اعلام کردند قدس شریف مهم ترین مسئله جهان اسلام و متعلق به ملت های مسلمان است که فراموش شدنی نیست و جوانان فلسطینی تنها نیستند.

,

 

,

حضور کودکان و نوجوانان در راهپیمایی قدس

, حضور کودکان و نوجوانان در راهپیمایی قدس,

 

,

شرکت کنندگان در راهپیمایی روزجهانی قدس ضمن اعلام انزجار از مدعیان دروغین حقوق بشر که دستشان به خون زنان و کودکان بی گناه فلسطینی آلوده است عزم راسخ خود برای نابودی رژیم خون ریز صهیونیستی را به جهانیان نشان دادند.

,

 

,  ,

روزه داران خرم آبادی در این راهپیمایی نشان دادند که پرچمدار مبارزه با اسرائیل هستند با ثبات تر از گذشته در راه مبارزه با استکبارجهانی ایستاده اند و با خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام  آن ها را همچون همیشه مأیوس و نامید می کنند.

,

 

,

 مردم ولایتمدار مرکز استان با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی بار دیگر وحدت، انسجام و قدرت امت اسلامی را حول محور فلسطین به نمایش گذاشتند.

,

 

,

راهپیمایی روز قدس در لرستان

, راهپیمایی روز قدس در لرستان,

 

,

بروجرد

, بروجرد,

 امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است و ملت ایران در همه شهرها همگام و هم صدا به خیابانها آمدند و خشم و نفرت خود را علیه اسرائیل و استکبار فریاد زدند.

,

 

,

مردم روزه دار بروجرد مانند مردم سایر شهرها شعارهای "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا"، "فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است" را در طول مسیر راهپیمایی سر دادند و بار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

,

 

,

 قدس

, قدس,

 

,

ملت مسلمان ایران امروز بار دیگر به صحنه آمدند و ثابت کردند ملت فلسطین تنها نیست و این ملت در کنار مظلومین عالم است و تا از بین بردن رژیم صهیونیستی در کنار ملت فلسطین خواهد ماند.

,

 

,

امروز همه آمده بودند تا بار دیگر انسجام و اتحاد خود را به همه جهان نشان دهند و با حضور خود اعلام کنند تا آزادی قدس شریف، ملت فلسطین را پشتیبانی می کنند.

,

 

,

 

,

 قدس

, قدس,

 

,

پلدختر

, پلدختر,

مردم انقلابی و ولایتمدار دیار هویزه ثانی،دارالمومنین ،شهرستان پلدختر با زبان روزه علی رغم گرمای 40درجه ای هوا با فریاد "مرگ بر آمریکا "و "مرگ بر اسراییل "بر سازش ناپذیری خود با استکبار و مبارزه با هر گونه ظلم و تعدی تاکید کردند. 

,

 

,

 شرکت کنندگان شعارهای"مرگ بر اسراییل ، مرگ بر آمریکا ، قدس قدس آزاد باید گردد و فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم" سر دادند.

,

 

,

همچنین مردم در این راهپیمایی گسترده با پلاکاردهایی با شعارهای "فلسطین پاره تن اسلام است " در دست داشتند. 

,

 

,

در پلدختر  راهپیمایی روز قدس از میدان شهید بهشتی شروع شد و شرکت کنندگان در حالی که شعارهای ضد صهیونیستی سر می دادند با طی مسیر خیابان خیابان 7تیر و پل شهدای 7تیر در انتها به مصلای این شهر رسیدند.

,

 

,

راهپیمایی قدس 97پلدختر

, راهپیمایی قدس 97پلدختر,

 

,

ازنا

, ازنا,

 راهپیمایی شکوهمند روز قدس در ازنا همزمان با جای جای میهن اسلامی و سراسر جهان در حمایت از درد و تعب مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم غاصب صهیونیسم و آمریکا باشرکت اقشار مختلف از همه لایه های اجتماعی و سیاسی برگزار شد.

,  ,

 

,

راهپیمایان ازنایی شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «یا‌ایها‌المسلمون، اتحدوا اتحدوا» و ... را سر می‌دهند.

,

 

,

 راهپیمایی پرشور مردم ازنا در مصلای امام جعفر صادق(ع) با سخنرانی حجت الاسلام بنیادی امام جمعه موقت ازنا پایان یافت.

,

 

,

سی و نهمین راهپیمایی روز قدس درازنا

, سی و نهمین راهپیمایی روز قدس درازنا,

 

,

سی و نهمین راهپیمایی روز قدس درازنا

, سی و نهمین راهپیمایی روز قدس درازنا,

 

,

الیگودرز

, الیگودرز,

مردم ولایت مردم شهرستان الیگودرز هرساله در آخرین  جمعه ماه مبارک رمضان با لبیک به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در راهپیمایی روز جهانی قدس  شرکت می کنند.

,

 

,

امسال  نیز مردم روزه دار از ساعت ها قبل از آغاز مراسم در میدان آزادی جمع شده بودند تا  به وظیفه اصلی خود که حمایت از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند وبا فریاد های "مرگ بر آمریکا" ،"مرگ بر اسرائیل " و "مرگ بر آل سعود  "حماسه دیگری بیافرینند وانزجار خود را به گوش همه جهانیان برسانند.

,

 

,
,
, ,

 

,  ,

 دلفان

,  دلفان,

همزمان با آخرین جمعه مبارک ماه رمضان و مصادف با روز قدس، مردم شهرستان دلفان همصدا با مردم سراسر جهان در حمایت از قدس شریفو مردم ستم کشیده فلسطین فریاد آزادی خواهی، عدالت خواهی، ظلم ستیزی و مقاومت اسلامی سر دادند.

,

 

,

راهپیمایی در دلفان

, راهپیمایی در دلفان,

 

,

روزه داران لرستانی همچون دیگر ملت های بیدار جهان اسلام دست از آرمان آزادی قدس برنداشتند و با اتحاد و همدلی در حمایت از مردم مظلوم، بی گناه و بی پناه فلسطین علیه ظلم و ستم رژیم غاصب وسفاک اسرائیل فریاد آزادی خواهی سردادند.

,

 

,

 به گزارش سفیرافلاک،به فرمودۀ مقام معظم رهبری دیگر دوران بزن در رو به پایان رسیده است و پایان تاریخ حیات شجرۀ ملعونۀ خبیثۀ صهیونیستی نزدیک است و به زودی امت بزرگ اسلامی در بیت المقدس نماز جمعه و جماعت خواهد خواند.

, سفیرافلاک,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه