اخبار داغ

جانشین سپاه خلیل آباد:

آماده مقابله با هرگونه یاوه گویی و رجزخوانی هستیم

آماده مقابله با هرگونه یاوه گویی و رجزخوانی هستیم
جانشین سپاه خلیل آباد با بیان اینکه سربازان امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) با مشق شهادت و ایثار آماده مقابله و دفاع از هرگونه یاوه گویی و رجزخوانی هستند، گفت: صهیونیست ها بدانند آینده اسلام بسیار روشن و پرفروغ و نابودی آنها به فضل الهی بدست فرزندان روح الله نزدیک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مهدی حسینی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، در خصوص اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس روز تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه روز قدس میراث گرانبهایی است که امام عزیز برای ما به یادگار گذاشت، خاطرنشان کرد: امام (ره) جهان اسلام را در مبارزه با رژیم نامشروع و بی هویت صهیونیستی یکپارچه کرد.

,

جانشین سپاه خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: امروز بعد از گذشت سالها از فرمان تاریخی امام (ره) و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، ملت در سایه رهبری معظم انقلاب مصمم تر و پرشورتر رجزخوانی های یاوه گویان شرق و غرب و در رأس همه فتنه گران آمریکا و رژیم صهیونیستی را با مشت محکم و حضور پرشور و دندان شکن پاسخ دادند.

,

وی با تاکید بر اینکه صهیونیست ها بدانند آینده اسلام بسیار روشن و پرفروغ و نابودی آنها به فضل الهی بدست فرزندان روح الله نزدیک است، اذعان کرد: امروز جوانان پرشور و انقلابی در مقابل همه دسیسه ها شیطانی آنها از جمله تحریم، تهدید و... محکم ایستاده اند.

,

حسینی با بیان اینکه سربازان امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) با مشق شهادت و ایثار آماده مقابله و دفاع از هرگونه یاوه گویی و رجزخوانی هستند، عنوان کرد:  روزه داران در این ایام که سوگ امام شیعیان مولی متقیان با ایام سوگواری رحلت امام در هم تنیده شده و لیالی پرخیر و برکت قدر را درک نموده اند، از همه مظلومان و ستمدیدگان در هر کجای جهان هستی دفاع و زمینه انقلاب بزرگ حضرت مهدی (عج) را فراهم خواهند کرد.

,

وی همچنین با اشاره به اینکه امروز به فضل الهی انقلاب ما در مسیر رشد و تعالی بسیار خوبی قرار گرفته است، تشریح کرد: امروزه هر چه دشمن بر علیه این انقلاب طراحی می کند با حضور جوانان پرشور، بصیر و انقلابی یکی پس از دیگری خنثی و به دامن خود آنان باز می گردانند.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه وفاق، همدلی، انقلابی بودن، بصیرت و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری می تواند ما را از این پیچ تاریخی به سلامت به سرمنزل مقصود برساند، تاکید کرد: دولت و ملت با عزمی راسخ در جهت تحقق مطالبات به حق مقام معظم رهبری حرکت نمایند و تحقق شعار سال را به صورت جدی و حقیقی در دستور کار خود قرار دهند.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه