اخبار داغ

امام جمعه همدان:

اسرائیل نمی تواند برای ما خط و نشان بکشد/امروز"نتانیاهو" در خانه خود نیز امنیت ندارد

اسرائیل نمی تواند برای ما خط و نشان بکشد/امروز"نتانیاهو" در خانه خود نیز امنیت ندارد
امام جمعه همدان ضمن اشاره به سخنان اخیر"نتانیاهو" به منظور کشاندن ایران پای میزمذاکره با استفاده از قدرت نظامی گفت: این اقا درلاک خودش رفته و در خانه ی خودش امنیت ندارد، حال چه برسد برای ما خط و نشان بکشد، آنهاکه در جنگ با حزب الله شکست میخورند ، نمیتوانند برای ما خط نشان بکشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نافع،آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت علی ع گفت: ما شیعیان در شناخت حضرت علی کم گذاشتیم و آنطور که شایسته ی حضرت بود نتوانستیم مولایمان را بشناسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی ادامه داد:"جرج جرداق" مسیحی که یک مسیحی است ،خیلی بهتر از من و شمای شیعه، امیرالمومنین را شناخته ، او نزدیک به ۲۰۰ مرتبه نهج البلاغه را خوانده ، اما من و شما چه طور؟!

,

 

,

آیت الله محمدی در ادامه سخنانش با بیان اینکه،عده ای دارای صفت های رذیله ای هستند که باید از این صفات دوری کرد، اظهار داشت:عده ای حب الطعام دارند ، فقط فکر شکم هستند ، دوستان می آیند و به من تذکر می دهند که چرا نیروی انتظامی با افرادی که روزه خواری میکنند برخورد نمی کند؟اینها ذاتشان مریض است و نمیتوانند خودشان را کنترل کنند.

,

 

,

وی با بیان اینکه،برخی افراد حب شهوت دارند و به واسطه ی آن دچار بدبختی می شوند خاطرنشان کرد: اینها جامعه را نیز دچار فساد میکنند و چه بدبختی ها و چه جنایت هایی که به واسطه ی شهوت پرستی در جامعه ایجاد میشود.

,

 

,

امام جمعه همدان عناوان کرد:حدیث داریم که اگر یک گله گوسفند باشد که چوپان بالای سرش نباشد ، و گرگ داخل این گله بیفتد و گوسفندان را بدرد ، ضررش چقدر است ؟حال ضرر افرادی که حب دنیا و ریاست دارند و دنبال پول پرستی ، پست و مقام پرستی ، غنیمت پرستی هستند از این گرگ ها چند برابر بیشتر است.

,

 

,

وی همچنین با اشاره به اینکه؛دلار پرستی یکی دیگر ازمشکلات ماست گفت:الان عده ای در جامعه مشکل ایجاد میکنند و کسب و کار را از بین می برد ، قیمت ها را چند برابر اعلام می کنند و با قاچاق و... دارند جامعه را به فساد می کشند.

,

 

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه شهر همدان نیازمند یک مصلی است، گفت:حیف است که شهر همدانیک مصلی ندارد و مردم در کوچه و خیابان نماز می خوانند .

,

 

,

محمدی همچنین ضمن اشاره به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام بیان کرد:من از زبان شما مردم از رهبر انقلاب تشکر میکنم ، حضرت اقا در سالگرد ارتحال امام فرمودند که از همین فردا فعالیت های هسته ای را اغاز کنید.

,

 

,

وی افزود:ما باید به داشتن اینچنین رهبری افتخار کنیم ، اقا فرمودند اگر یک موشک به ما بزنید ، ما به شما ده موشک می زنیم ، این ابهت و افتخار از خون شهدا به ما رسیده و ما شاکر این قضیه هستیم.

,

 

,

امام جمعه همدان همچنین عنوان کرد:به من یک خبری دادند که نتانیاهو گفته است ایران را باید با استفاده از قدرت نظامی سر میز مذاکره نشاند ، این اقا درلاک خودش رفته و در خانه ی خودش امنیت ندارد، حال چه برسد برای ما خط و نشان بکشد، آنهاکه در جنگ با حزب الله شکست میخورند ، نمیتوانند برای ما خط نشان بکشند.

,

 

,

وی در بخش دیگری از سخنانش اینگونه بیان کرد:من یک جمله شنیدم ، خیلی دلم به درد آمد ، برای ما یک کاریکاتور کشیدند که ایران روی بشکه ی نفت نشسته و عده ای هم دارند کیسه های زباله را جست و جو می کنند ، این برای ما خوب است ؟ عده ای روند اقتصاد را دچار مشکل می کنند و ما دعا میکنیم که عده ای که اقتصاد ما را دچار فساد کردند هرچه سریع تر خار و خفیف شوند.

,

 

,

وی همچنین در خصوص موضوع برجام اظهارکرد:اروپایی ها منافق گونه هم از امریکا حمایت میکنند و هم از برجام حمایت می کنند ، چون برای آنها سود دارد، آن مدت که عراق در جنگ با ما از سلاح شیمیایی استفاده میکردند و به عراق سلاح میدادند خوشحال بودند اما حالا طوری وانمود میکنند که طرف ما هستند.

,

 

,

وی همچنین ضمن اشاره به حضور باشکوه مردم همدان در راهپیمایی روز قدس بیان داشت:من به نوبه ی خودم از شما مردم خوب همدان تشکر میکنم که انقدر پرشور و با شکوه در راهپیمایی روز قدس شرکت کردید و بار دیگر نفرت خودتان را از رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه