اخبار داغ

روز قدس ظالمان و دشمنان را به تلاطم کشاند

روز قدس ظالمان و دشمنان را به تلاطم کشاند
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور با حضور مردم روزه‌دار بسیار باشکوه برای حمایت از مردم ستم دیده که زیر بار ظلم استکبار هستند برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زنان خبر، زنان و مردان کشور با شعار الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیست و... به جهان ثابت کردند که تک تک مردم ایران با تمام وجود پای ارزش‌های خود ایستاده‌اند و علیه ظلم و استکبار مقاومت کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر,

خروش مومنان ایران زمین با مشت‌های گره کرده خشم ونفرت را به استکبار نشان داد و در روز قدس بار دیگر ظالمان و دشمنان مسلمانان را به تلاطم کشاند و آرامش را از آنان گرفت.

,

راهپیمایی روز قدس امسال همچون سال‌های گذشته با اتحاد و همدلی مردم با هر نوع گرایش و تفکر سیاسی برگزار شد و خشم خود را به رژیم کودک‌کش استکبار و صهیونیست نشان دادند.

,

امروز مردم ایران و کشورهای مسلمان ثابت کردند که به جولان دادن آمریکا و اسرائیل در کشورهای مسلمان خاتمه خواهند داد و فتنه آنان را از بین خواهند برد.

,

گزارشی از مردم روزه‌دار که در راهپیمایی روز قدس در خیابان کارگر شمالی تهران شرکت کردند را در ادامه با هم می‌خوانیم.

,

محسن صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار زنان خبر گفت: اسرائیل رژیم فاسدی دارد که با اتحاد آن را نابود خواهیم کرد، شیطان بزرگ باید بداند که با هیچ سیاستی بین مردم مسلمان تفرقه ایجاد نخواهد کرد.

, زنان خبر,

وی افزود: امروز مستقیم به آمریکا خواهیم گفت که هیچ غلطی نخواهی کرد و کوچکترین جزء جهان نیست.

,

معصومه سیستانی به خبرنگار ما علت حضور خود را در راهیپیمایی روز قدس را چنین بیان کرد: امروز آمده‌ام تا از مردم مظلوم جهان حمایت کنم و در کنار هم به دشمنان یک‌صدا بگوییم که دست مردم مسلمان همچنان در دست همدیگر است.

,

وی ادامه داد: مردم ایران و کشورهای مسلمان هیچ گاه خسته نخواهند شد و مطمئنا دشمن را از ریشه نابود خواهند کرد.

,

همچنین شیدا سبزعلی گفت: مردم یمن، بحرین، فلسطین و... تنها نیستند، ما از حقوق آنان دفاع خواهیم کرد و همیشه تا آخرین قطره خون از کشور خود و مردم ستم دیده حمایت می‌کنیم.

,

وی اذعان داشت: روز جهانی قدس روز بغض و تحقیر دشمنان است که ادعای بزرگی دارند در صورتی که آنان هیچ هستند و در قالب تهی به سر می‌برند.

,

مریم محمدی حضور در راهپیمایی روز قدس برای نا امیدی دشمن را بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس یک تکلیف دینی است که با همدلی دشمن را به زمین خواهیم زد، باید رژیم صهیونیست بداند که مردم مسلمان هیچ گاه خسته نخواهند شد و تا نابودی آمریکا و اسرائیل آرام نمی‌گیرند.

,

وی یادآور شد: روز جهانی قدس ندای مظلومیت مردم فلسطین ودیگر کشورهای ستم‌دیده را در جهان طنین انداز کرد، ما با زبان روزه آمده‌ایم تا به فرمان امام خمینی (ره) در این روز با این مردم مظلوم همدردی کنیم.

,

انتهای متن/*

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه